IngvaldNordland Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Walking with colours Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Mystisk......hvilken av disse fargene representerer han? Den blodrøde, den kalde blågrønne eller er det den sorte dystre? Kreativt igjen og veldig spennende dette. Tøff komp og det uklare og kornete utrykket kler bildet. Inspirerende:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Et glimrende bilde. Fotokunst vil jeg kalle det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Utrulig bra! Du er en kreativ sjel du! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Mesterlig, og i farger som påminner om sorthvitt; det bare ramlet ut av meg. Er jo rene maleriet.. Det røde har en meget vesentlig effekt. Utsnitt nærmest perfekt. Heng dette på utstilling, og responsen lar seg ikke vente på. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 *** Dette likte jeg! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Malerisk og fint! Kunne godt passert som et bokomslag e.l. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Mystisk......hvilken av disse fargene representerer han? Den blodrøde, den kalde blågrønne eller er det den sorte dystre? Kreativt igjen og veldig spennende dette. Tøff komp og det uklare og kornete utrykket kler bildet. Inspirerende:-) Flere interessante spørsmål tilbake: ) Mange takk for ebn svært hyggelig tilbake rapport .vh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Et glimrende bilde. Fotokunst vil jeg kalle det. Vennlig hilsen Ragnar Hyggelig å lese Ragnar. Godt at jeg treffer av og til. Mennesker er vanskelige greier for meg : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Utrulig bra! Du er en kreativ sjel du! Takk skal Du har Helene. Kanskje jeg begynner å tro det selv en dag : ) Det er greit å ikke måtte leve av dette. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Mesterlig, og i farger som påminner om sorthvitt; det bare ramlet ut av meg. Er jo rene maleriet.. Det røde har en meget vesentlig effekt. Utsnitt nærmest perfekt. Heng dette på utstilling, og responsen lar seg ikke vente på. Svært hyggelig å lese dette Trond Olav. Opplevde for en gangs skyld at ide og utforming ble noe som hender og tanke kunne enes om denne gang. Mennesker er ikke noe jeg arbeider lettest med: ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 *** Dette likte jeg! Mange takk skal du ha Gro : ) Jeg får glede meg i dag da det mye sannsynlig blir motebakke neste gang : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Malerisk og fint! Kunne godt passert som et bokomslag e.l. Hyggelig Smart ; ) Takk skal du ha mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Her har visst folket gitt dette "Kunstbildet" full pott for krativitet så da er det vel bare å henge seg på. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Her har visst folket gitt dette "Kunstbildet" full pott for krativitet så da er det vel bare å henge seg på. Roar Trodde du hadde gått forbi i stillhet : ) Tusen takk Roar. mvh Ingvald Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Malerisk og fint! Kunne godt passert som et bokomslag e.l. Hyggelig Smart ; ) Takk skal du ha mvh Ibn [/quo Tusen takk. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg