Jonas Magerøy Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Forløperen pusses også opp til stuekonsollen.Gravity Rush 2 kommer til PlayStation 4 neste år Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Helt utrolig at de skulle fucke up Vitaen, når man kunne spille spill som dette på den. Tenk hvor bra Monster Hunter og Pokemon hadde vert på Vita Endret 15. september 2015 av Realzi Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Forbannet. Jeg hadde gledet meg til dette på vitaen. Det forrige var jo knallgøy. Jeg har ikke ps4 så da får jeg ikke spilt dette. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Elsket det første spillet, men har ingen tro på suksess på ps4..... Det er og forblir et spill for vita-kontrollene. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Tja, viss man har både PS4 og PS Vita kan man stort sett spille alle spilla som kjem ut til PS4 på PS Vita. Elles ser eg fram til å få desse 2 spilla på PS4. Godt mulig at di kjører i 1080/60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå