t3nk Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Det ser ut som jeg er ræva på å komme overens med folk over lengre tid om vi ikke har flere samme interesser. Alt av jenter som har vist interesse for meg tidligere, gjorde dette nå tiden når jeg var sjenert som faen, så min respons var stort sett noe panikk-lignende. I ettertid har det vært ei, men grunnet mangel på like interesser (møttes fordi jeg var med på noe jeg ser i etterkant at var en noe dum ide) varte det ikke lenge (venne-biten, ho hadde kjæreste). Har prøvd nett-dating, men hatet å fortelle alt om meg selv til ei nettside. Kan gjerne være åpen, men helst mer i privat samtale. Geeky kan bety masse, klar over det. Men definisjonen skal visst være å ha høy interesse og kunnskap i ett felt. For min del betyr det film, video, spill, datamaskiner, klatring, militære ting, og gjerne blanding av dem tingene. Så langt er vel planen å begynne å prate med noen som ser interesante ut og ta derfra, men frykter det kan ta alt fra ei uke til mange år. Dumt å rushe det, klar over det. Men slik det er nå driter jeg i hvor lenge jeg lever, så lenge jeg får gjort alt jeg har lyst til mens jeg gjør det. Som er å kjøpe hus, og bo i kjøpt hus. Etter studie, jobbe med noe som er veldig gøy. Og gjøre alt som virker gøy av ting som kommer opp. Vet ikke helt hva jeg håper på med denne. Men om noen har hatt samme mål(?) hadde det kanskje vært gøy å høre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Er en del av dem på dette forumet, for eksempel. Bare å være aktiv men ikke needy og falsk. Så sitter du der plutselig med gravid samboer og et ønske om å flytte fra den urbane utsiktsleiligheten til et sted med rimelige eneboliger og god barnehagedekning. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Geeky jenter som ser bra ut plar vere ekstremt populære, so om du skal ha håp om å kapre ei av dei bør du ha noko spesielt å tilby ho. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg og samboeren min møttes gjennom et spill, og vi har bodd sammen i 3,5 år nå. Hadde det ikke som mål, egentlig, men jeg hadde vel et håp om det. Jeg er nok litt som deg; jeg vil gjerne ha en som har mye interesse for enkelte ting, fordi jeg er sånn selv. Tror det viktigste er å delta/oppholde seg på plasser hvor man kommer i kontakt med dem. Gjerne festivaler eller samlinger for folk med sære interesser, som for eksempel The Gathering eller Torucon. Dra til curlinghallen, hoppbakken, travbanen, galleriet, eller hva som helst, om det er tingen for deg. Ikke vær redd for å ta kontakt. Du trenger ikke å fortelle så mye om deg selv, det viktigste er at du viser det. Vær chill, morsom og gi gjerne et kompliment om noe hun har oppnådd. Før du vet ordet av det står hun foran deg! Hilsen nerdejente. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå