3k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Når jeg prøver å få bilde på "meg" på mine profilsider. Så får jeg en melding som sier: Beklager, administratoren har ikke gitt deg tilgang til å bruke denne delen av kontrollpanelet Hva betyr dettè? På forhånd, takk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Det betyr at det ikkje er lov å legge inn bilde der..Heller ingen andre som har lov. Edit: Btw: Feilpost. Endret 12. november 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
3k Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Sorry at jeg la det her da, visste ikke hvor jeg skulle ta det hen.... Trodde lixom ikke at det gjorde noe... Men Til venstre på innleggene står jo brukerens nick og ofte et bilde valgt av brukeren, var vel dette bildet jeg mente....? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg hadde samme problem, men etter en pm til en moderator ordnet det seg. Det kan altså enten være en feil, eller du kan ha gjort noe dumt og mistet muligheten til å ha avatar.. Bare snakk med en mod, så ordner det seg nok skal du se.. Btw: Forumet har en finfin kategori kalt "Løst og fast" til inlegg som dette. Edit: Skriveleif Endret 13. november 2003 av Turbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå