Fossin Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Havørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Greit take off bilde i V1 som kanskje tåler litt ytterligere skjerping. V2 som muligens er et croppingsresultat av V1 holder nok ikke mål. Nå er det jo slik med fuglefoto da at vi regner ett bra resultat pr. 3000 "skudd". Men når det gjelder V1 så tror jeg ytterligere skjerping vil høyne det. Blir ett eller to klikk for mye så er det jo bare å redusere det siste klikket ned til ønsket nivå. Nå kjenner ikke jeg Nikon så jeg vet ikke om dette kameraet er fullformat for når det gjelder fuglefoto er ofte fullformat best hva støy angår fordi vi ofte må croppe i etterkant. Roar Lenke til kommentar
Fossin Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Som jeg skrev så er v2 100% crop rett ut av kameraet. Bare for å vise hvor (relativt) uskarpt og støyet det er. D5100 er et crop-kamera og objektivet har gode anbefalinger så jeg hadde trodd det skulle gjøre en litt bedre jobb på såpass lav ISO og rundt skarpeste blender. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Et godt ørnebilde blir gjengitt i V1. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Et flott komponert bilde (v1) Det tekniske kunne vært litt bedre kanskje, men et sveisent bilde ble det! Spennende med ørn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg