ZprMario Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Sitter nå med min 6600 fra mpx til lading, klarer knapt å vente... *grin* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Vel, pakken ble sendt for to dager siden, men har ikke kommet lenger enn til Oslo. Må si at posten er treige med å sende til mitt lokale postkontor... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sånn var det her også når jeg bestilte min 6600. Så på nett at mobilen hadde kommet til byen. Men fikk jeg hente lapp? Nei! Jeg printa ut sporinga jeg hadde fra nettsiden til posten.no og hentet mobilen. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Sånn var det her også når jeg bestilte min 6600. Så på nett at mobilen hadde kommet til byen. Men fikk jeg hente lapp? Nei! Jeg printa ut sporinga jeg hadde fra nettsiden til posten.no og hentet mobilen. Enkelt og greit. Vel, det var akkurat det jeg gjorde! Tok kollinummeret med opp på postkontoret, men de kunne bare konstatere at den var i byen, og ville være på postkontoret i morgen.. Argh! Jeg orker ikke å vente lenger :gretten: Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Sånn var det her også når jeg bestilte min 6600. Så på nett at mobilen hadde kommet til byen. Men fikk jeg hente lapp? Nei! Jeg printa ut sporinga jeg hadde fra nettsiden til posten.no og hentet mobilen. Enkelt og greit. Vel, det var akkurat det jeg gjorde! Tok kollinummeret med opp på postkontoret, men de kunne bare konstatere at den var i byen, og ville være på postkontoret i morgen.. Argh! Jeg orker ikke å vente lenger :gretten: Standard.... ofte viser det seg at pakken faktisk har ankommet, men er ikke blitt registrert. Dvs at dersom den ansatte du henvender deg til bare hadde giddi å sjekket etter, så hadde du nok fått den.... Sånn har det ihvertfall hvert i flere av de tilfellene jeg har opplevd.. Edit: men da har du ihvertfall noe å se frem til imorgen da ;) (såfremt du ikke drar på fylla ikveld, og forsover deg imorgen... ) Endret 14. november 2003 av Straydog Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Sånn var det her også når jeg bestilte min 6600. Så på nett at mobilen hadde kommet til byen. Men fikk jeg hente lapp? Nei! Jeg printa ut sporinga jeg hadde fra nettsiden til posten.no og hentet mobilen. Enkelt og greit. Vel, det var akkurat det jeg gjorde! Tok kollinummeret med opp på postkontoret, men de kunne bare konstatere at den var i byen, og ville være på postkontoret i morgen.. Argh! Jeg orker ikke å vente lenger :gretten: Standard.... ofte viser det seg at pakken faktisk har ankommet, men er ikke blitt registrert. Dvs at dersom den ansatte du henvender deg til bare hadde giddi å sjekket etter, så hadde du nok fått den.... Sånn har det ihvertfall hvert i flere av de tilfellene jeg har opplevd.. Edit: men da har du ihvertfall noe å se frem til imorgen da ;) (såfremt du ikke drar på fylla ikveld, og forsover deg imorgen... ) Hehe, jeg har ingen planer om det, nei. Som 14-åring har jeg ikke planer om å eksperimentere med alkoholholdige drikker - enda! Anyway, jeg ba karen bak disken for å sjekke, men han gikk bare ned på PC'en, og fortalte meg akkurat hva jeg hadde lest på pakkespor før jeg dro opp der. Vel, jeg kommer ikke til å være seine karen om å gå opp på postkontoret i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå