Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger råd til hvilken jaktdress.

Blåbæra

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe en jaktdress til kjæresten min i bursdagsgave. Han jakter reinsdyr hvert år og noen år sitter han på post for å jakte elg (han går ikke med hund).

Derfor trenger jeg litt hjelp til å finne ut hvilken jaktdress som er best.

De to det står mellom er:

- HÄRKILA PRO HUNTER DOG KEEPER
- HÄRKILA VECTOR

Håper noen kan hjelpe meg med å finne den beste dressen, dere kan gjerne kommentere hvorfor den ene er bedre enn den andre også.

Han hadde tidligere Viper utgaven og var stor fornøyd med den. (Denne er visst utgått nå? Og har blitt erstattet med pro hunter dog keeperen??) Han liker jo at det er oransje i klærne for at andre jegere skal se han. Men det går jo ann å bruke en oransje caps (f.eks) med Vector dressen.

Tusen takk for all hjelp!
:) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge virket meget solide, men utsendemessing er jo Vector mange hakk finere etter min mening. Begge har Gore-tex, noe som kan være en fordel eller ulempe. Hvis det er mye bevegelse så puster det ikke så veldig bra, men hvis han tidligere har hatt en dress med Gore-tex blir det neppe noe problem. Begge dressene er vist laget for aktivt jakt, så det skal være bra med pusteegenskaper. Det er veldig vanskelig å si uten å ha testet de da, men det står iallfall det. 

Ellers enn det vet jeg ikke hva du ønsker informasjon om. Jeg hadde blitt veldig glade for uansett av de to, men litt ekstra for Vector siden jeg personlig syns den er finere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...