jeps79 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Hei Har kjøpt ny router for litt siden, en Asus RT-AC68U har prøvd i flere uker å kom inn på en nettside (pedersens-racing.no), men ikke kommet inn. Så jeg ringte de i går å spurte om de hadde feil med nettsiden deres, å det hadde de ikke. Så prøvde jeg å gå inn via tlf, å da kom jeg rett inn, så prøvd æ å koble pc på nett via tlf (nettdeling) å da kom jeg inn, så må vell være noe i routeren som sperrer. Det ble ikke bedre av å slå av brannmur osv på routeren. prøvde også å gå på nettsiden via tlf på wifi nettet, da kom jeg heller ikke inn. så vidt jeg vet er det kun denne nettsiden dette problemet oppstår på. noen ide om hva som kan være grunnen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Prøvd med forskjellige nett-lesere? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 I CMD, klarer du å pinge adressen? Klarer du å pinge 194.63.248.52? Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 I CMD, klarer du å pinge adressen? Klarer du å pinge 194.63.248.52? nei, ble 0 av 4 forsøk Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Har du den gamle routeren liggende? Kan du prøve den i stedet, for å se om problemet er med ISP eller router? Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Prøvd med forskjellige nett-lesere? ja, ff, chrome & explorer. men mener jeg har lokalisert feilen til routeren nå.. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Har du den gamle routeren liggende? Kan du prøve den i stedet, for å se om problemet er med ISP eller router? ja, men kan heller prøve nettverkskontakten rett i pc, istedefor router. brb Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Har du den gamle routeren liggende? Kan du prøve den i stedet, for å se om problemet er med ISP eller router? ja, men kan heller prøve nettverkskontakten rett i pc, istedefor router. brb se der ja, kom ikke inn da heller :o hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ta kontakt med din ISP. Legg ved link og IP adressen som jeg postet lenger oppe, og forklar at du ikke når den siden. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Ta kontakt med din ISP. Legg ved link og IP adressen som jeg postet lenger oppe, og forklar at du ikke når den siden. takk for hjelpen, skal sende de en mail å høre hva de sier! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Tommel opp! Håper det løser seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå