Gå til innhold

Fjordnær sjokoladefabrikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig sak:-) Blir vel solgt kortreist sjokolade der kan jeg tro.

Fin dokumentasjon med god komp. Kanskje litt luft over mønet?

 

 

Jeg var på et lignende like ved prekestolen for noen måneder siden, veldig god sjokolade og trivelige lokaler. Fint dokumentarisk bilde som viser fabrikken og omgivelsene

 

Ja til flere fjordnære sjokoladefabrikker!

 

H

hello boys!

 

Fjordnærsjokoladen finst i mange varianter: brunost, olivenolje og havsalt, nøtter, aprikos, blåskimmelost, jordbær, bringebær, blåbær, chili, akevitt og whisky.  Den mest populære er den med brunost.  Den er svinaktig dyr, men sjokolade skal man visst ikke spise så mye av...sa ho som er sjokoholiker... :whistle:

Hyggelig dere stikker innom og kommenterer, og ja det skulle vært mer luft over mønet, men jeg hadde ikke mer å gå på..

Lenke til kommentar

Nå også med sjokoladefabrikk.

Vet ikke om jeg kanskje har bilder av disse buene fra 2004, men da uten sjokoladefabrikk.

Greit utsnitt med utsikt inn til herligheten.

Kanskje kunne huset og skrammelet til venstre vært kutta vekk?

Men det overlater vi til aua som ser.

 

Roar

Hei Roar!

Det er ikke mye båter igjen i disse naustene.  De inneholder i dag Moods of Norway, en pub, et gatekjøkken og denne sjokoladefabrikken m/utsalg i gateplanet. 

Jeg vurderte aldri å kutte skrammelet til venstre, men det kan jeg da alltids ta en kikk på.. :)

Hyggelig at du stikker innom med en kommentar! :)

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til å ha vært så veldig stor "trafikk" inn/ut der, men inngangen er vel på andre siden. Og godt gjort å få tatt bilder inn i der uten å få med turister.

Men flott miljøskildring..Roar har et poeng, for staurene til venstre suger blikket.

Mvh Oddmund

Inngangen til butikken er på andre siden ja. Det er ikke så store mengder med turister nå, så seint i sesongen. Tror ikke det var noen cruiseskip i fjorden når dette bildet ble tatt. Tusen takk for fin kommentar!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...