Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Fjordnær sjokoladefabrikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Artig sak:-) Blir vel solgt kortreist sjokolade der kan jeg tro. Fin dokumentasjon med god komp. Kanskje litt luft over mønet? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg var på et lignende like ved prekestolen for noen måneder siden, veldig god sjokolade og trivelige lokaler. Fint dokumentarisk bilde som viser fabrikken og omgivelsene Ja til flere fjordnære sjokoladefabrikker! H 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Artig sak:-) Blir vel solgt kortreist sjokolade der kan jeg tro. Fin dokumentasjon med god komp. Kanskje litt luft over mønet? Jeg var på et lignende like ved prekestolen for noen måneder siden, veldig god sjokolade og trivelige lokaler. Fint dokumentarisk bilde som viser fabrikken og omgivelsene Ja til flere fjordnære sjokoladefabrikker! H hello boys! Fjordnærsjokoladen finst i mange varianter: brunost, olivenolje og havsalt, nøtter, aprikos, blåskimmelost, jordbær, bringebær, blåbær, chili, akevitt og whisky. Den mest populære er den med brunost. Den er svinaktig dyr, men sjokolade skal man visst ikke spise så mye av...sa ho som er sjokoholiker... Hyggelig dere stikker innom og kommenterer, og ja det skulle vært mer luft over mønet, men jeg hadde ikke mer å gå på.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Flott dokumentert dette og mange varianter av "sjokolade" å velge mellom også. Fristende?????? Vel!!! Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Vakre bygningar med flott innramming. God teknisk kvalitet Magnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Flott dokumentert dette og mange varianter av "sjokolade" å velge mellom også. Fristende?????? Vel!!! Mvh Torbjørn Mange rare kombinasjoner kanskje, mest en artighet å prøve spør du meg, ikke spesielt gode... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Fint dokumentert! PS! Har vært og smakt ganske mange av de typene du nevner... Ble ikke "overbevist", for å si det pent.... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Vakre bygningar med flott innramming. God teknisk kvalitet Magnar Tusen takk Magnar! Naust er jo vanligvis fine...og jo eldre jo bedre Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Fint dokumentert! PS! Har vært og smakt ganske mange av de typene du nevner... Ble ikke "overbevist", for å si det pent.... Tusen takk! Helt enig med deg, det var ikke noen stor nytelse...gi meg heller en helt alminnelig melkesjokolade... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Nå også med sjokoladefabrikk. Vet ikke om jeg kanskje har bilder av disse buene fra 2004, men da uten sjokoladefabrikk. Greit utsnitt med utsikt inn til herligheten. Kanskje kunne huset og skrammelet til venstre vært kutta vekk? Men det overlater vi til aua som ser. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Nå også med sjokoladefabrikk. Vet ikke om jeg kanskje har bilder av disse buene fra 2004, men da uten sjokoladefabrikk. Greit utsnitt med utsikt inn til herligheten. Kanskje kunne huset og skrammelet til venstre vært kutta vekk? Men det overlater vi til aua som ser. Roar Hei Roar! Det er ikke mye båter igjen i disse naustene. De inneholder i dag Moods of Norway, en pub, et gatekjøkken og denne sjokoladefabrikken m/utsalg i gateplanet. Jeg vurderte aldri å kutte skrammelet til venstre, men det kan jeg da alltids ta en kikk på.. Hyggelig at du stikker innom med en kommentar! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ser ikke ut til å ha vært så veldig stor "trafikk" inn/ut der, men inngangen er vel på andre siden. Og godt gjort å få tatt bilder inn i der uten å få med turister. Men flott miljøskildring..Roar har et poeng, for staurene til venstre suger blikket. Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Det siste jeg tenker på her er vel sjokolade, men et godt komponert bilde. Geiranger sentrum ??? Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Enig med Ragnar i at dette minner ikke mye om en sjokoladefabrikk, men det er jo produktet som teller. Sjokolade med fjordsmak ? Turistene er jo gale etter norske fjorder Ett bra reportasje bilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Ser ikke ut til å ha vært så veldig stor "trafikk" inn/ut der, men inngangen er vel på andre siden. Og godt gjort å få tatt bilder inn i der uten å få med turister. Men flott miljøskildring..Roar har et poeng, for staurene til venstre suger blikket. Mvh Oddmund Inngangen til butikken er på andre siden ja. Det er ikke så store mengder med turister nå, så seint i sesongen. Tror ikke det var noen cruiseskip i fjorden når dette bildet ble tatt. Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Det siste jeg tenker på her er vel sjokolade, men et godt komponert bilde. Geiranger sentrum ??? Vennlig hilsen Ragnar Hahaha! Tenkte noen kom til å reagere på at jeg kallte det sentrum, men det er i grunnen det. på andre siden av bygget går handlegata. Tusen takk for kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Enig med Ragnar i at dette minner ikke mye om en sjokoladefabrikk, men det er jo produktet som teller. Sjokolade med fjordsmak ? Turistene er jo gale etter norske fjorder Ett bra reportasje bilde. Mvh. Rolf Ikke så rart at de er ville etter norske fjorder, de er jo fantastisk flotte! Tusen takk for at du tittet innom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg