AfterGlow Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Nytt Kickstarter-prosjekt skal gjøre spillingen på Apple-enhetene mer komfortabel.Denne gjør iPad eller iPhone berøringssensitiv på baksiden Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Er mye rart.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Festlig at det er reklame for Tearaway på banner rundt denne artikkelen, da det spillet på PS Vita er eneste jeg har vært borti som faktisk bruker Vitaens bakra touchpanel vettugt. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Dette har jeg hatt på min PS Vita i årevis og det er 99% ubrukelig. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Samsung galaxy s1 hadde jo en lignende funksjon med SMS appen sin (av alle ting). Dette begynner å bli en god del år siden, så noen revolusjon er det vel strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå