herzeleid Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Cry me a river. Bruk 30 åpent kjøp og kjøp deg en pc med steam. Eller en ps3 hvis det *må* være PlayStation. Så får du gratis online og et hav av spill. Prøv å diskutere som et noenlunde voksent menneske så blir dette mye mer givende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hva med å slutte å oppføre dere som barn og heller svare TS på det HAN lurer på istedefor å kjekle dere imellom om deres preferanser? Og viss dere ikke har noe å bidra med mot det TS spør om så holder dere tåta Hjelpe meg. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hva med å slutte å oppføre dere som barn og heller svare TS på det HAN lurer på istedefor å kjekle dere imellom om deres preferanser? Og viss dere ikke har noe å bidra med mot det TS spør om så holder dere tåta Hjelpe meg. Trådstarter har fått svar på det han spurte om og ga deretter uttrykk for frustrasjon over at det koster penger å spille online. Deretter utviklet det seg til en diskusjon rundt den løsningen, etter trådstarters misnøye med nettopp den løsningen. Du skal nå uansett ha for å gjenopplive en tråd for å vise hvor "voksen" du er, og spe på med "hold tåta" og "hjelpe meg", etter at tråden har ligget død en stund. Godt "veiledet" 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Hva med å slutte å oppføre dere som barn og heller svare TS på det HAN lurer på istedefor å kjekle dere imellom om deres preferanser? Og viss dere ikke har noe å bidra med mot det TS spør om så holder dere tåta Hjelpe meg. Trådstarter har fått svar på det han spurte om og ga deretter uttrykk for frustrasjon over at det koster penger å spille online. Deretter utviklet det seg til en diskusjon rundt den løsningen, etter trådstarters misnøye med nettopp den løsningen. Du skal nå uansett ha for å gjenopplive en tråd for å vise hvor "voksen" du er, og spe på med "hold tåta" og "hjelpe meg", etter at tråden har ligget død en stund. Godt "veiledet" Brems litt du tassen.. har fått svar på det jeg lurte på, å setter pris på det. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Hva med å slutte å oppføre dere som barn og heller svare TS på det HAN lurer på istedefor å kjekle dere imellom om deres preferanser? Og viss dere ikke har noe å bidra med mot det TS spør om så holder dere tåta Hjelpe meg. Trådstarter har fått svar på det han spurte om og ga deretter uttrykk for frustrasjon over at det koster penger å spille online. Deretter utviklet det seg til en diskusjon rundt den løsningen, etter trådstarters misnøye med nettopp den løsningen. Du skal nå uansett ha for å gjenopplive en tråd for å vise hvor "voksen" du er, og spe på med "hold tåta" og "hjelpe meg", etter at tråden har ligget død en stund. Godt "veiledet" Noen er mer voksen enn andre og noen trenger mer veiledning enn andre, du kunne jo ikke vite at diskusjonen rundt dine preferanser var off-topic Og om eg måtte "gjennopplive" enn tråd der siste svar var for 9 dager siden for å stoppe off-topic preiket (om DINE preferanser) så måtte det bli sånn. Endret 29. september 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hva med å slutte å oppføre dere som barn og heller svare TS på det HAN lurer på istedefor å kjekle dere imellom om deres preferanser? Og viss dere ikke har noe å bidra med mot det TS spør om så holder dere tåta Hjelpe meg. Trådstarter har fått svar på det han spurte om og ga deretter uttrykk for frustrasjon over at det koster penger å spille online. Deretter utviklet det seg til en diskusjon rundt den løsningen, etter trådstarters misnøye med nettopp den løsningen. Du skal nå uansett ha for å gjenopplive en tråd for å vise hvor "voksen" du er, og spe på med "hold tåta" og "hjelpe meg", etter at tråden har ligget død en stund. Godt "veiledet" Noen er mer voksen enn andre og noen trenger mer veiledning enn andre..." Q.E.D. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ja, ikke sant. Du viser jo dette i hvert eneste innlegg nå Om du ikke tåler å få "tilsnakk" når du selv ikke ser at tråden har utspilt sin rolle og det du (blandt andre) driver med er å poste kun ting som går på EGNE preferanser og dermed ikke hjelper TS overhodet samtidig som det glir over i barnslig kjekling og ikke engang off-topic preik så råder eg deg til å ta en pause og la tastaturet får hvile.Om du skulle ha andre ting å komme med nå, enten til meg eller andre så ta det på PM. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Er det veilederfest?? Kan jeg være med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg