Gå til innhold

Valg av produsent GTX 970


Daniel4323

Anbefalte innlegg

9serien trenger ikke volt, bare bittelitt på de kortene med lav asic og vann 

Ja kortet må jo tegne oppløsningen i bredde så det blir 4-6K x 1400 ol 

Ja, selv om spillet bare dekker 1skjerm?

Er jo logisk at det krever mer uansett egentlig.

Men jeg regner nesten med at vist skjerm nr 2 er skrudd av så brukes det ikke noen resurser på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

970? Bra kort i sin prisklasse. Bare litt synd at man bare får utnytta 3.5GB av 4GB VRAM (dette vet du sikkert om). Vet at dette har vært en problem siden lansering. 980 har ikke den problemet

 

Anbefaler de korta med Asus kjølerne og ikke de "blower" vifteløsningen fra Gainward. Syns de viftene har fæl lyd

Nå skal du høre noe morro. Jeg har gtx 970, og jeg har brukt 3,9gb vram uten noe lagg eller ustabiliteter. Det skal vel i realiteten ikke gå, men det gjorde det hos meg :p
Lenke til kommentar

Da var strix kortet på plass :)

Det er jo i prinsipp samme kort som jeg hadde, men det er kjøligere :)

 

prøvde å dra litt vell mye i spakene, da ble det helt svart :p

Men fant ut at jeg kan fint dra cpu til 1300 på boost (er vell bare boost nivået man justerer med Asus sin app).

Memory lot jeg være på 7000, vet ikke hva den er safe og sette på, og volt har jeg heller ikke rørt, da alt gikk i svart når jeg dro litt for mye i den.

 

 

En annen ting jeg alltid har lurt på, når man har flere skjermer, ikke i noe spesiellt oppsett med som frittstående skjermer, hvor mye har det å si for preformanse kontra 1skjerm?

På asusgputweak skal d kunne dra alt til max og så justerer den seg selv, så skjønner ikke hvorfor det boe svart
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...