monkii Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Vi hadde fri på VGS i dag pga valgdagen... men har et dilemma nå Har skikkelig lyst til å fortsette å se på Pretty Little Liars for episoden jeg avslutta på var VELDIG spennende... men da kommer jeg til å bli så avhengig at jeg sikkert ser et par til og ender opp med å ikke legge meg før halv 3 elns... Vi starter 8.15 på skolen Så hva synes dere? Skal jeg begynne å se på serier eller gå og legge meg (er ikke trøtt)? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Se resten av sesongen og døgn. Lenke til kommentar
monkii Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Se resten av sesongen og døgn. Haha uaktuelt... da sovner jeg i timen Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Hvis du ikke la deg, så må jeg si jeg er skuffet over deg. Pretty Little Liars er sikkert en møkkaserie uansett (my two cents). Neste gang du tenker på å falle for fristelsen så må du tenke på at mangel på søvn ikke er bra for deg. Det fucker opp utviklingen og gjør deg dum. Og det gjør huden din stygg. Har jeg hørt. Endret 15. september 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Hvis du ikke tåler å døgne...da har du nok gjort et dårlig valg ved å fortsette å se på den saken. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Isåfall lurer jeg på hva hun svarer læreren når h*n spør hvorfor hun ikke klarer å holde seg våken i timen. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Bør slutte med slikt før du begynner på høyskole, der er det ingen som bryr seg om du sover eller faktisk om du møter opp, så da må du ta vare på deg selv. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Isåfall lurer jeg på hva hun svarer læreren når h*n spør hvorfor hun ikke klarer å holde seg våken i timen. "Folka på internett sa at eg måtte sjå serien!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg sovna i klasserommet mens lærern snakket til oss en gang. Han så det, og ropte navnet mitt samtidig som han lata som han kastet krittet mot meg. I ørska som jeg var hoppet jeg av stolen for å fange det i lufta. Don't do it. Lenke til kommentar
monkii Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Haha ser det er litt sent nå men endte med at jeg la meg til de som lurte Var trøtt nok som det var neste dag så var lykkelig og glad for det! 1 Lenke til kommentar
monkii Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Og går på VGS1 btw så er en stund til jeg skal begynne på høgskole så har 3 år på å venne meg av Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Det er bare å starte å legge seg, og ikke falle for fristelsen. Du trenger søvn, og som sagt over så vil det hjelpe deg senere hvis du får en god rutine og blir flink til å ikke falle for slike fristelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå