ReLaxX Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Soryy meg men har du SERVER?? Det toweret du vil ha det ser ut som en server bare så du vet det! et tips vis du vil ha det feteste i gata! : http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet678.htm Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Soryy meg men har du SERVER??Det toweret du vil ha det ser ut som en server bare så du vet det! et tips vis du vil ha det feteste i gata! : http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet678.htm Har gått vekk ifra Lian Li kabinettet nå. Nja server og server. Syntes det er stilrent og uten masse ekstra jall greier som ser glorete ut. Pent og ryddig. Selv om jeg fortsatt liker det tror jeg ikke det er verdt alle de spenna. Har faktisk sett på det kabinettet du har link til der. Men har "LITT" *grin* bedre anlegg så trenger ikke det med anlegget der. Men jeg har blitt forelsket i Aopen kabinettet. Hehe, syntes det ser så bra ut og liker det med at det er 120mm vifta på strømforsyninga og mulighet for 120mm vifta bak Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Gå for aopen kabinette du Angående det sky hawk, det var sykt stygt.. ok vis du liker å ha sånne kabinetter så er det greit, men det er jo morsommere å gjøre det selv etterhvert! Kaller det for "fjortis" kabinett. PS : Jeg mener ikke at det er fjortiser som har det, men det er så masse dill dall der,, Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 på 3dfx sto d at d va ei 80 vifte bak... men men:Dd så nu ut som ei 92 eller 120 på bildene da... Det er en 120mm som følger med kabinettet. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) hva med dette fra komplett.no da ..ikke så værst det heller ........ hvordan det er vet jeg ikke men det så nå bra ut... Endret 17. november 2003 av NexteR Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 mMmMmMmMmMm det Lian Li kabinettet der var PENT, kjøp det, kjøp det, kjøp det. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tok noen bilder uten blitz for å få frem lakk finishen. Flere bilder det så mye bedre ut enn jeg trodde! Kongebilder! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Aopen overrasker. Eneste kjipe med så smooth kabinett er at du må være veldig forsiktig, kjedelig med riper osv. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kjøp A-Open! De har god kvalitet! Gode solide kabinetter! Lite støy fra dem! A-Open er et av de beste firmaene i verden! Men jeg kan også anbefale Antec "Sonata" Ta en titt på det på microplex!! Eller søk på Antec "Sonata" på google! Lykke til med kabinett kjøpet! Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Yes. Har tenkt å kjøpe Aopen kabinettet! Men har for øyeblikket ikke allverden med penger. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 hq08 da? Noooope! Venter til jeg har litt mer spenn. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Men jeg kan også anbefale Antec "Sonata" Ta en titt på det på microplex!! Eller søk på Antec "Sonata" på google! Lykke til med kabinett kjøpet! Har bestilt den og regner med å få den imorra. Poster kanskje noen tanker og bilder når den tid kommer. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Men jeg kan også anbefale Antec "Sonata" Ta en titt på det på microplex!! Eller søk på Antec "Sonata" på google! Lykke til med kabinett kjøpet! Har bestilt den og regner med å få den imorra. Poster kanskje noen tanker og bilder når den tid kommer. Fått satt det opp ennå eller gixer? Vedder på at du sitter å mekker på den lille ny pc'en din ja! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Sinnsyk fint Aopen kabinett! Det er det fineste jeg har sett på lenge.. Good fotosession Men, likevel. Lian Li er og blir best. Tenk da; det var lydisolert og det heter Lian Li Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Yes, da har jeg endelig bestille aopen kabinettet. Gleder meg veldig til å settet det opp nå Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Yes, da har jeg endelig bestille aopen kabinettet.Gleder meg veldig til å settet det opp nå Ja, gi tilbakemelding om den fine lakkfinishen tålte ferden da. Vurderer seriøst dette kabinettet selv, eneste problemet er at da vil jeg ha et kabinett til overs. Og det er jo ikke bare morro. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Yes, da har jeg endelig bestille aopen kabinettet.Gleder meg veldig til å settet det opp nå Ja, gi tilbakemelding om den fine lakkfinishen tålte ferden da. Vurderer seriøst dette kabinettet selv, eneste problemet er at da vil jeg ha et kabinett til overs. Og det er jo ikke bare morro. Yes, tilbake melding kommer så fort kabinettet kommer inn døra! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Yes, tilbake melding kommer så fort kabinettet kommer inn døra! Goody Gumdrops. Du kan gjerne spe på med litt info om temperaturer og slikt i kassen også da, om du har muligheter for å sammenligne det med det du har gjort før. Alt du har å fortelle er interessant. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Sånn nå har jeg endelig fått kabinettet og satt ting sammen Kabinettet så veldig fint ut når jeg tok det ut av boksen. Veldig lett og deilig. Plass til masse harddisker og mye annet, veldig fornøyd med det siden jeg ikke leste noe om det når jeg bestillte. Resultatene etter min lille mine test er også ganske overraskende. Min pc er som følgende. Athlonc Xp 2500 @ 3200 Ocz 512 Platinum Powercolor 9800 Pro m/ heatpipe og vifte Thermaltake 11 cpu vifte 2x 160gb Seagate s-ata- Og en ekstra 80mm vifte. Info fra Q-tec kabinettet 1: Cpu: 3600 RPM 48.0 System Temp: 32.0 2: Cpu: 3180 RPM(Så lavt som det gikk uten at det slo alarm) 50.0 System Temp: 32.0 3: CPU: 5220 RPM 45.0 System 32.0 Info fra Aopen A600A 1: Cpu: 2940 RPM 40.0 System Temp: 27.0 2: Cpu: 5160 RPM 36 System Temp 28.0 Er det noe mer dere lurer på er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå