Jostein76 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hei. Eg lurer på navn på eit pc-spel som e gammalt. Husker ikkje kva det heiter. Har spelt det når eg var yngre. Rundt 10-12 år. SÅ det blir ca. 27-29 år tilbake i tid. Det eg husker av spelet var at du begynner med å gå inni gruver. Det kan ha handla om ein som jobba som gruvearberider. Dette husker eg ikkje. Du har eit kart som viser kor gruvene er. Oppsetter var likt commander keen. Her er ein videoklipp frå youtube som viser commander keen. Så e da noken dar ute som kan hjelpa meg her? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Her er en liste over 2D platformspill, så kanskje det er noen av desse? https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_platform_game_seriesSpillet er nok eldre enn meg, så har nok ikke prøvd det før Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Sikker på at det ikke var en Indiana Jones lignende fyr? Prøver med å foreslå Rick Dangerous hvis det er tilfellet. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Crystal caves kanskje? Var apogee som laga det og, husker jeg spilte det en del. du landa på en eller annen planet og gikk inn i gruver for og samle diamanter i forskjellige farger. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Lost Dutchman Mine? http://www.mobygames.com/game/lost-dutchman-mine Stemmer nesten med alderen(1989,) handler om gruver og man samler biter av et kart til "lost dutchman mine." Endret 14. september 2015 av Jann - Ove 1 Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Crystal caves kanskje? Var apogee som laga det og, husker jeg spilte det en del. du landa på en eller annen planet og gikk inn i gruver for og samle diamanter i forskjellige farger. Jo det er det spelet eg tenkte på. Takk for svar. :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå