Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Registrering av Netflix i USA?

Gjest Slettet-aj7hPT

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aj7hPT

Hei, tenkte meg en tur til USA i en uke og tenkte jeg da kunne registrere meg en Netflix konto når jeg nå først er der så derfor lurer jeg på om jeg får beholde mitt amerikanske Netflix utvalg når jeg reiser tilbake til Norge igjen?

Endret av Slettet-aj7hPT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aj7hPT

Det er ikke kontoen som bestemmer hvilket utvalget men ipadressen.

Så bruker du norsk netflix i USA så får du detutvalget for den regionen.

Er derfor mange her hjemme bruker VPN for å så amerikansk IP

utifra innlegget du la ut ser det ikke ut som du skjønte hva jeg mente. Ettersom jeg ikke har Netflix fra før tenkte jeg å registrere en Netflix konto i USA og vil ikke da Netflix registrere at jeg er en Amerikansk Netflix medlem?

Lenke til kommentar

Det er ikke kontoen som bestemmer hvilket utvalget men ipadressen.

Så bruker du norsk netflix i USA så får du detutvalget for den regionen.

Er derfor mange her hjemme bruker VPN for å så amerikansk IP

utifra innlegget du la ut ser det ikke ut som du skjønte hva jeg mente. Ettersom jeg ikke har Netflix fra før tenkte jeg å registrere en Netflix konto i USA og vil ikke da Netflix registrere at jeg er en Amerikansk Netflix medlem?

Ser ikke ut som du skjønner, med en gang du brukern orsk IP så settes regionsperra på.

Lenke til kommentar

Som jeg sa så er det ikke kontoen som avgjør hvilket utvalg men hvor i verden du er og hvilken ipadresse som bestemmer utvalget.

Hele verden bruker samme kontosystem og finnes ikke ett "amerkiansk" eller "norsk" konto.

Jeg kan ta min konto registrert i norge å reise till usa og få samme utvalget som en i usa har, og samme motsatt.

Skal du ha amerikansk utvalg eller britisk for den saks skyld så invister i en VPN løsning som fungerer for å få ip fra den regionen du ønsker å se filmer/serier fra

Lenke til kommentar

Det betyr ingenting hvor du registrerer kontoen din, med en gang du reiser til USA så blir innhold endret til usa automatisk, og med en gang du forlater landet så blir du satt over til det landet du reiser til etter besøk i USA. Så når du er hjemme igjen så kan du bruke DNS/VPN eller hola eventuelt, og forsette å se på de tingene du vil se som du ikke får tak i her i landet.

Endret av bigggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...