Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Hei, tenkte meg en tur til USA i en uke og tenkte jeg da kunne registrere meg en Netflix konto når jeg nå først er der så derfor lurer jeg på om jeg får beholde mitt amerikanske Netflix utvalg når jeg reiser tilbake til Norge igjen? Endret 14. september 2015 av Slettet-aj7hPT Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Nei, du må bruke vpn, eller noen andre ting som lar deg gå forbi regionsprerrene. Noe som er brudd på TOS. Eller muligens piracy. Er ikke sikker hvilken/om eller begge. Endret 14. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) *dobbelpost* Endret 14. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Det er ikke kontoen som bestemmer hvilket utvalget men ipadressen. Så bruker du norsk netflix i USA så får du detutvalget for den regionen. Er derfor mange her hjemme bruker VPN for å så amerikansk IP Endret 14. september 2015 av Lugmeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Det er ikke kontoen som bestemmer hvilket utvalget men ipadressen. Så bruker du norsk netflix i USA så får du detutvalget for den regionen. Er derfor mange her hjemme bruker VPN for å så amerikansk IP utifra innlegget du la ut ser det ikke ut som du skjønte hva jeg mente. Ettersom jeg ikke har Netflix fra før tenkte jeg å registrere en Netflix konto i USA og vil ikke da Netflix registrere at jeg er en Amerikansk Netflix medlem? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Det er ikke kontoen som bestemmer hvilket utvalget men ipadressen. Så bruker du norsk netflix i USA så får du detutvalget for den regionen. Er derfor mange her hjemme bruker VPN for å så amerikansk IP utifra innlegget du la ut ser det ikke ut som du skjønte hva jeg mente. Ettersom jeg ikke har Netflix fra før tenkte jeg å registrere en Netflix konto i USA og vil ikke da Netflix registrere at jeg er en Amerikansk Netflix medlem? Ser ikke ut som du skjønner, med en gang du brukern orsk IP så settes regionsperra på. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Som jeg sa så er det ikke kontoen som avgjør hvilket utvalg men hvor i verden du er og hvilken ipadresse som bestemmer utvalget. Hele verden bruker samme kontosystem og finnes ikke ett "amerkiansk" eller "norsk" konto. Jeg kan ta min konto registrert i norge å reise till usa og få samme utvalget som en i usa har, og samme motsatt. Skal du ha amerikansk utvalg eller britisk for den saks skyld så invister i en VPN løsning som fungerer for å få ip fra den regionen du ønsker å se filmer/serier fra Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) utifra innlegget du la ut ser det ikke ut som du skjønte hva jeg mente. Ettersom jeg ikke har Netflix fra før tenkte jeg å registrere en Netflix konto i USA og vil ikke da Netflix registrere at jeg er en Amerikansk Netflix medlem? Det betyr ingenting hvor du registrerer kontoen din, med en gang du reiser til USA så blir innhold endret til usa automatisk, og med en gang du forlater landet så blir du satt over til det landet du reiser til etter besøk i USA. Så når du er hjemme igjen så kan du bruke DNS/VPN eller hola eventuelt, og forsette å se på de tingene du vil se som du ikke får tak i her i landet. Endret 14. september 2015 av bigggan 1 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Fordelen vil jo være at han betaler den amerikanske prisen, jeg har US netflix konto og betaler i dollar. Litt billigere enn her hjemme, betalte 67kr forrige måned. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Er bare og bruke firefox, gå inn på meny i høyre hjørne, åpne add-ons og velge enable media hint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå