Strand Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg har en større DVD samling som jeg ønsker å overføre til harddisk. Noen tips om gode programmer for denne jobben? Windows maskin. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg bruker MyMovies for min videosamling. En av fordelene er at samlingen blir tilgjengelig som app til iOS og Android. Siden den er online slipper du å ta backup, flytte ove rpå ny maskin når det er dags for det osv Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Anydvd kan rippe og fjerne kopisperren i samme program Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Innser nå jeg misforstod helt. Lenke til kommentar
TheAmmoniacal Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg har en større DVD samling som jeg ønsker å overføre til harddisk. Noen tips om gode programmer for denne jobben? Windows maskin. Om du vil bevare original kvalitet, språk og-menyvalg kan du gjøre dem om til speilbilder (.iso). Disse tar litt mye plass da ~4.7 GB for hver film. ISO filer kan spilles av direkte i VLC blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå