Gå til innhold

Bernie Sanders, Amerikas neste president? (Bernie 2020)


Thoto79

Anbefalte innlegg

Fordi du vet jeg er Ateist (gjelder vel både meg og deg og Sanders det), så definerer du altså en demokratisk presidentkandidat for "guden" min for å prøve provosere.. Da må man vel få kunne spørre seg om hvor du vil med dette, for eksempel med en liten forklaring på hvorfor du er så butthurt?

 

Om det er fordi Sanders er en sosialdemokrat så kan du ikke ha det bare lett her i Norge hvor dette tross alt er normalen.

Ateister i mellom, må gud da ha en annen betydning: Et ikon du ser opp til. På den måten guden din.

En perfekt person som ikke kan gjøre feil og som ingen kan kritisere. Alle maktmennesker burde kritiseres, dette forstår du vel? :) ... Annen tankegang er farlig. Og Republikanerne, må sitat: "sverte" sine motstandere. De MÅ peke på feil, mangler, og problemer med politikken til sine motstandere, deriblant Bernie. Faktim er at Bernie ikke vil greie å ha råd med sine valgløfter selv om han skatter de rikeste 100% altså tar fra de aller rikeste alt de eier og har. Dette blir illustrert i videoen ovenfor som gavekort kommenterte at han tok på seg en påtatt og falsk "flauhet" over det jeg viste frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fordi du vet jeg er Ateist (gjelder vel både meg og deg og Sanders det), så definerer du altså en demokratisk presidentkandidat for "guden" min for å prøve provosere.. Da må man vel få kunne spørre seg om hvor du vil med dette, for eksempel med en liten forklaring på hvorfor du er så butthurt?

 

Om det er fordi Sanders er en sosialdemokrat så kan du ikke ha det bare lett her i Norge hvor dette tross alt er normalen.

Ateister i mellom, må gud da ha en annen betydning: Et ikon du ser opp til. På den måten guden din.

En perfekt person som ikke kan gjøre feil og som ingen kan kritisere. Alle maktmennesker burde kritiseres, dette forstår du vel? :) ... Annen tankegang er farlig. Og Republikanerne, må sitat: "sverte" sine motstandere. De MÅ peke på feil, mangler, og problemer med politikken til sine motstandere, deriblant Bernie. Faktim er at Bernie ikke vil greie å ha råd med sine valgløfter selv om han skatter de rikeste 100% altså tar fra de aller rikeste alt de eier og har. Dette blir illustrert i videoen ovenfor som gavekort kommenterte at han tok på seg en påtatt og falsk "flauhet" over det jeg viste frem.

 

 

Den dagen jeg står fram med noe så fjernt som at en Amerikansk presidentkandidat er ett feilfritt menneske og som ikke skal kunne kritiseres som en annen falsk profet, ja that would be the day. 

 

Om du har får inntrykk av det her så bunner det mer i at alternativene er såpass hårreisene at Bernie relativt til dette står fram som det eneste kandidaten med integritet og som utstråler noe så ukjent som troverdighet i dette sirkuset. Amerikanerne fortjener intet mindre etter det de har måttet hanskes med av ledere der borte. Ting vi tar for gitt her må snart også bli kjempet igjennom der, og ingen andre enn Bernie er klar til å ta den kampen for folket. Så, there u go.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan er det falsk flauhet når jeg bokstavelig talt får krypninger av det du skriver? Du lager hån av deg selv og svekker din egen integritet.

Diskusjon.no er ikke en rosablogg. Dine merkelige følelser kan du vel skrive ned en annen plass?

 

Din påtatte flauhet, er kanskje mer korrekt. Den blir ikke mer virkelig av at du skaper deg...

Hvis du faktisk er flau, så vil jeg vel oppfatte deg som en pussig skrue... Så deg om det.

 

Forøvrig: Du kan bli så flau du bare vil, og skrive at du får ryktinger, krypninger, kramper, og hva du enn vil. Det får ikke deg til å se så mye bedre ut. Jeg kan ikke tenke meg at du har så mye innsikt i amerikansk politikk heller til å uttale deg om hva slags uttalelser i den sammenheng som måtte være flaut og ikke. ...Jeg er ganske sikker på at du TROR du har mye kunnskaper, og føler selv at du er meget fortreffelig, og sånn (Dunning-Kruger-effekten), og at dine følelser er viktige for oss å vite om (Narsisisme). Slik er det ikke. :) ...Jeg er ikke så interessert i hva du føler, og sånt, jeg er mer interessert i argumenter, saklige motargumenter eventuelt mot det jeg kommer med.

 

 

 

 

 

Den dagen jeg står fram med noe så fjernt som at en Amerikansk presidentkandidat er ett feilfritt menneske og som ikke skal kunne kritiseres som en annen falsk profet, ja that would be the day.

 

Okei. Greit, forstått poenget, men da må du også forstå at disse faktisk gjør feil, og at disse feilene burde kritiseres. Selvsagt må det være slik at de to ulike partiene kritiserer hverandre, og hverandres kandidater. De er skeptiske til hverandre, slik VI eller rettere Amerikanerne, skal være skeptiske til dem alle. Og alt skal frem. Et informert folk gjør bedre valg enn et dumt folk, derfor er det viktig. Bernie legger jo opp til med sin argumentasjon her at man nærmest ikke skal være kritisk. Og de mener jo han selvsagt seg selv. Vi skal ikke være skeptiske til ham (...). Og han ber jo tilhengere som deg, å sette alle meningsmotstandre og alle kritiske innspill på IGNORER. Han vil du skal ignorere kritikken som kommer fra motstanderne, og bare høre på det han har å si. Alt det fantastiske han kan gi det amerikanske folket, men så du faktisk den videoen i det forrige innlegget mitt? Bernie Exposed? :D

 

Om du har får inntrykk av det her så bunner det mer i at alternativene er såpass hårreisene at Bernie relativt til dette står fram som det eneste kandidaten med integritet og som utstråler noe så ukjent som troverdighet i dette sirkuset.

Vel. Du har nok den oppfatningen på grunn av at du liker politikken. Jeg ser mange bra kandidater på republikansk side. Jeg for min del kan si det nøyaktig samme om Rand Paul: At han står frem som den eneste kandidaten med integritet og som utstråler noe så ukjent som troverdighet i dette sirkuset. Nøyaktig de ordene der. Bernie Sanders er for meg den minst troverdige, men dette fordi jeg vet en god del om økonomi pga mye studering de siste årene. Men ville vært interessant å se hvordan han hadde økonomisk ruinert landet. :)

 

Amerikanerne fortjener intet mindre etter det de har måttet hanskes med av ledere der borte. Ting vi tar for gitt her må snart også bli kjempet igjennom der, og ingen andre enn Bernie er klar til å ta den kampen for folket. Så, there u go.

Fortjener det verste av det verste? Hva tar vi får gitt her? Endret av тurbonєℓℓo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For meg forekommer det meg noe virkelighetsfjernt å tro at Bernie Sanders, Donald Trump, eller Ron Paul kan bli neste president i USA.

Det er jo virkelighetsfjernt.

Det mest realistiske er enten Jeb Bush, eller Hillary.

Cubaneren Rubio eller Hillary Sannsynligvis tipper jeg. Rubio er mye flinkere enn Hillary, politisk sett

 

Blir Sanders president så ville det bli bevis at demokratiet ikke fungerer i USA. Hans politikk tilhører deres side av dammen, ikke min side

 

Jeg ville stemme på Kasich idag. Et europeisk stil sosialdemokrati ville fungere enda verre enn idags sosialdemokratiet

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

 

 

For meg forekommer det meg noe virkelighetsfjernt å tro at Bernie Sanders, Donald Trump, eller Ron Paul kan bli neste president i USA.

Det er jo virkelighetsfjernt.

Det mest realistiske er enten Jeb Bush, eller Hillary.

 

Cubaneren Rubio eller Hillary

 

Blir Sanders president så ville det bli bevis at demokratiet ikke fungerer i USA. Hans politikk tilhører deres side av dammen, ikke min side

 

Jeg ville stemme på Kasich idag. Et europeisk stil sosialdemokrati ville fungere enda verre enn idags sosialdemokratiet

 

Okei. Jeg må nok ta et dypdykk for å studere hva Rubio og Kasich mener. Jeg har hørt noe av det de har sagt, og høres jo fornuftig ut. :) Vel, vet ikke om han Sanders hører til her heller jeg. I alle fall ville han ha kjørt landet konkurs ganske raskt.

 

I Norge sliter vi også mer og mer. I såpass stor grad at vi har politikere som må lyve om at vi er verdens rikeste land, når det i realiteten er 48 land som er rikere enn Norge. Vi er langt i fra så rike som det enkelte skal ha det til, og vi har også brukt opp hele oljefondet i fremtidige pensjonsforpliktelser. Dette samtidig som at vi har enormt vedlikeholdsetterslep, og har store problemer i helsevesenet, eldreomsorg etc. Vi har daglige eksempler på hvor dårlig stilt det er med eldre f.eks. Hvordan de må bo på badet osv. ... Og dette er sanders forbilde? :) Et land som er på ferd i samme retning som Hellas? jaja...

Endret av тurbonєℓℓo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For meg forekommer det meg noe virkelighetsfjernt å tro at Bernie Sanders, Donald Trump, eller Ron Paul kan bli neste president i USA.

En vet aldri det som skjer her i USA. En afroamerikansk president ! Utrolig! En dårlig skuespiller(reagan)? En guvernør/skuespiller som ikke snakker skikkelig engelsk(scwarzenegger)! En WWF bryter som guvernør (Jesse the Body Ventura)?

 

Du vet, oss dumme, feite....

Lenke til kommentar

 

Og dette folkens, dette kalles alternativ virkelighet.

Forklar...

 

 

Ok, hør her. Det du trenger i livet er en som caller bullshit, la oss kalle han en bullshitman (fritt etter Karl Pilkington). Han styrter inn på kontoret ditt idet du poster de idiotiske bildene dine og skriker BULLSHIT helt til du holder det for deg selv. 

 

For å ikke skrive 4 sider, alt du poster er gossip og tullball. Det er saker så vridd at kun idioter klarer å godta det som fakta.

 

Bernie Sanders tar ikke 90% av alle penger i USA til seg selv, dette er kun et eksempel. Det er en god debatt her med gode synspunkter, og innimellom det spyr du ut BS i øst og vest, kun for å trolle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Og dette folkens, dette kalles alternativ virkelighet.

Forklar...

 

Ok, hør her. Det du trenger i livet er en som caller bullshit, la oss kalle han en bullshitman (fritt etter Karl Pilkington). Han styrter inn på kontoret ditt idet du poster de idiotiske bildene dine og skriker BULLSHIT helt til du holder det for deg selv.

 

Forklar... Hvordan lever jeg i en alternativ virkelighet? Jeg har sjekket litt, og du befinner deg mye inne i virituelle eventyrverdner. Jeg tviler på at du har samlet deg så mye kunnskap om verden utenfor.

 

 

 

For å ikke skrive 4 sider, alt du poster er gossip og tullball.

Lett å avskrive ting som tullball når man ikke forstår.

Ta eksemplene mine, å si hva som er galt med dem...

 

 

 

Det er saker så vridd at kun idioter klarer å godta det som fakta.

Jaha?  Alle som er uenige med deg er idioter?

Hva med å unngå personangrep? Du mangler argumenter...

 

 

Bernie Sanders tar ikke 90% av alle penger i USA til seg selv, dette er kun et eksempel.

Det står heller ikke at han tar 90% av alle penger i USA til seg selv.

Der viser du igjen at det du kaller bullshit er noe du ikke forstår.

 

 

Det er en god debatt her med gode synspunkter, og innimellom det spyr du ut BS i øst og vest, kun for å trolle.

Kan ikke se noe annet troll enn deg jeg nå i alle fall. Et sint troll som ikke kan komme med saklige argumenter, og som blir sprengrød i ansiktet og full av harme når man peker på svakheter ved din store helt... Patetisk. Endret av тurbonєℓℓo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror problemet ditt er at du ikke reflekterer over dine egne innlegg, og ikke forstår hvor dumt det høres ut. Det forklarer gjerne hvorfor du driver med skitkasting på andre ideologier enn din egen, istedet for å komme med fornuftige argumenter.

 

Du er alene Turbonello. Enten så kan du fortsette å klovne på egen bekostning, eller så kan du akseptere at det du driver med bærer null vekt og heller komme med saklige argumenter mot Bernie Sanders.

 

Vi når nye lavmål her.  :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror problemet ditt er at du ikke reflekterer over dine egne innlegg, og ikke forstår hvor dumt det høres ut.

Jaha? Hva har jeg skrevet som er så dumt da?

Fokuset ditt, er jo på person. Det er forøvrig vanlig blant sosialister, å fokusere på person og ikke sak.

 

Det forklarer gjerne hvorfor du driver med skitkasting på andre ideologier enn din egen, istedet for å komme med fornuftige argumenter.

Det er bedre å drive med skitkasting på ideologier, enn å gå til angrep på person. Jeg har argumenter, men de går du ikke i mot. Hvem som helst kan peke å si: "Det du sier er dumt, blæææ"....

 

 

Du er alene Turbonello.

Fordi det er tre stykker av dere som er blodrøde sosialister som da ikke tolererer kritikk mot O Store Sanders? Hva er det som er så galt med å stå alene om å mene noe egentlig?

 

enhanced-buzz-1610-1352999991-16.jpg

 

 

 

Enten så kan du fortsette å klovne på egen bekostning, eller så kan du akseptere at det du driver med bærer null vekt og heller komme med saklige argumenter mot Bernie Sanders.

 

Vi når nye lavmål her.  :roll:

Ja... Jeg poster noen bilder, litt sånn propaganda mot Bernie Sanders, så kommer det skrikende sosialist-sutreunger og angriper meg som person. Prøver å utstøte og mobbe meg for å komme med kritikk mot deres store idol Bernie Sanders... Huff... Og JEG er klovnen? God bedring. :)

 

Nevn en ting som var dumt å si om Sanders. 1 ting. Det greier du ikke. :)

Regner med at det vil hagle inn mer angrep mot meg som person nå, av Bernie-tilbedere. :)

Endret av тurbonєℓℓo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Og dette folkens, dette kalles alternativ virkelighet.

Forklar...

 

 

Ok, hør her. Det du trenger i livet er en som caller bullshit, la oss kalle han en bullshitman (fritt etter Karl Pilkington). Han styrter inn på kontoret ditt idet du poster de idiotiske bildene dine og skriker BULLSHIT helt til du holder det for deg selv. 

 

For å ikke skrive 4 sider, alt du poster er gossip og tullball. Det er saker så vridd at kun idioter klarer å godta det som fakta.

 

Bernie Sanders tar ikke 90% av alle penger i USA til seg selv, dette er kun et eksempel. Det er en god debatt her med gode synspunkter, og innimellom det spyr du ut BS i øst og vest, kun for å trolle. 

 

 

Denne kan hjelpe: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=ignoredusers

Lenke til kommentar

 

 

PS: Det er ikke feil dette med at Bernie minst krever 90 prosent i skatter, fordi det han lover bort er så dyrt at 90% ikke egentlig ikke er nok det heller. Når han mener at bildet og tekstens betydning er at han (Bernie) skal ta 90% å beholde det selv, da er det vel den som tolker det er noe galt med, å ikke den som har laget bildet eller delt det? :)

 

OK: Idiotforklaring: Bernie snakker om at folk er så grådige i USA. Selv er han så grådig at han vil kreve å bestemme over mesteparten av det folk tjener, og bestemme hva disse pengene skal gå til, og ikke. Dette er jo det som er problemet med sosialismen: Få personer, sik som Bernie og co, skal styre samfunnet ovenfra og ned. Og dette er selvsagt ikke maktbegjær eller grådighet, men kun utilslørt godhet og omtanke for folket. (...) Selvsagt. Og om noen våger å si noe om at Bernie kan tenkes å være grådig selv, og maktkåt, vel da blir sosialistene så ømme og rare, at de begynner den sosiale inkvisisjonen. De negative sanksjonene, personfokuset.

Endret av тurbonєℓℓo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...