Gå til innhold

Ned langs Geirangerelva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Kronglete vei gjennom et fantastisk landskap. For min egen del, synes jeg det er flott de legger det til rette for at flest mulig skal få tilgang til slike perler.

Fint foreviget og god komp med huset/gården i enden av "stien" er prikken over j´en:-)

Lenke til kommentar

Kronglete vei gjennom et fantastisk landskap. For min egen del, synes jeg det er flott de legger det til rette for at flest mulig skal få tilgang til slike perler.

Fint foreviget og god komp med huset/gården i enden av "stien" er prikken over j´en:-)

Skulle jeg velge ut fra en total opplevelse så ville det nok blitt nr 1 for meg også. Liker dybden som fører så fint frem til huset. Mannen på platået var også en spennende sak. mvh Ibn

Der tror jeg aldri jeg har vært. Flotte bilder der V4 er det jeg liker best. Fin cut.

Flott billedserie hvor jeg velger meg v2 da jeg synes det får frem det dramatiske i dette elvelandskapet.

Mvh

Alec

Så flott og samtidig tilgjengelig de har laget det.

Kjempefin reklame for området du kommer opp med her.

Fin turdokumentasjon-serie. Er nok et sted vel verdt et besøk, ja.. V4 ble favoritten min... :)

Flott serie.

At jeg kanskje kunne tenkt meg litt raskere lukkertid på vannføringa for heller stå for min regning.

Roar

Hei alle sammen! :) Jeg svarer dere på fellesen i dag, det var ikke så mange fototekniske kommentarer, bortsett fra en som vlle ha kortere lukkertid på vannet. (Dere kan jo gjette hvem det var..;))

Det er et veldig flott anlegg de har laget langs elva i Geiranger, riktignok endel trapper, men i ei så bratt bygd så er det vanskelig å unngå. Det er faktisk ingen grunn til å ikke ta seg en tur til Geiranger, jeg kan gjerne anbefale det. Mange fine turer å gå i området og flere sightseeing-turer. De ha forresten fått noen kjempemorsomme små elbiler med såvidt plass til to som kan leies for en slump penger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...