Benbjo Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hvor mange baller har Ozil kastet bort nå? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Fra Arteta til midtstopperne våre på OX sin banehalvdel er det alt for lett for dem å komme til!!! Dette er faen meg flaut. Nå bør vi utligne raskt...Edit:Til og med kommentatoren kommenterer OX sin udugelighet og at Özil skal være mer på ballen...Flamini, Campbell og Lecoq i oppvarming. daaaaamn nå ble Dynamo stressa Endret 16. september 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Huff. Gleder meg til vi selger Debuchy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Herrefred for en scoring av Florenzi Endret 16. september 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Forundrer meg ikke om Giroud ser rødt i løpet av kampen. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Bytt Ox! Og selg han i jula. Jeg er så forbannet! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Ozil og Giroud ut i pausen please. Skandale hvor ræva man kan være. Må gå an å gjøre jobben sin Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Herrefred for en scoring av FlorenziFikk den med meg live. Vanvittig deilig at den gikk inn og ikke stang ut, som gjerne er typisk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Savner Bellerin Savner Sagna. Bellerin er heller ikke spesielt god bakover spør du meg, men han bidrar med mye mer fremover, så det andre han gjør (ikke gjør) blir ikke kritisert. Det irriterer meg litt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Savner Bellerin Savner Sagna. Bellerin er heller ikke spesielt god bakover spør du meg, men han bidrar med mye mer fremover, så det andre han gjør (ikke gjør) blir ikke kritisert. Det irriterer meg litt. Sikta mest til det offensive Bellerin bidrar med, ja. Sagna ja, those were the days.. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Åja, nå er dere enig i at Ozil er crap... Tok sin tid før dere skjønte det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Arteta er så sinnsykt past it Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Og der ble det rødt på Giroud... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Forundrer meg ikke om Giroud ser rødt i løpet av kampen. Der ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Giroud din forbanna KLOVN! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Lol, dommern der hater giriud Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Lolympiske leker. Dette laget kan ta seg en jævla bolle. Søppel hele gjengen. Har ikke sett på makan til en gjeng med primadonnaer som tror de er langt bedre enn de er. Trenger virkelig en revitalisering. Ta en Van Gaal. Ny manager, bytte hele laget. Ingen av disse her holder mål. Endret 16. september 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Savner ikke Sagna, men Song. Giroud din jævla idiot...Edit:WENGER! Laget ditt ser ut som lilleputter - hva faen har du tenkt å gjøre din fuckings senile, arrogante esel?? Endret 16. september 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå