Tmeese Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skal legge på ny kjølpepasta for første gang, og lurer på hvordan jeg best fjerner den gamle. Skulle gjerne også hatt noen tips om hvordan jeg gjør prossessorflaten og flaten på kjøleren mest mulig ren før jeg legger på ny pasta. Hvor tykt skal laget være, og hvilke redskaper egner seg. (mener å ha lest en artikkel om dette en plass,men finner den ikke) Alle svar mottas med stor takknemlighet Thomas Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Har du tid så sjekk i forumet, søke. Da kunne du ha sluppet å lage denne topicen og forumet kan slippe altfor like poster, finnes utallige mengder med poster som er lik denne!! Se på denne http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Endret 12. november 2003 av k_drey Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 kommer ann på hvilken pasta du bruker.. AS5 har en ny måte å gå fram på.. se articsilver.com. bruk et bankkort elno lignende til core, og plastpose rundt fingeren og smør det ut på kjøleribba(AS5) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Du skal ikke ha mye, bare et tynt lag så du akkurat ikke ser kjernen.. mer er ikke vits ettersom poenget med den er å få full kontakt der det er mikroskopiske og større ujevnheter. du skal ikke dæsje på en storm klump på midten som jeg så et her gjorde.. da blir det bare stoore luftrom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå