Leif Olsson Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hello, hvem er du? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Dette var meget bra Leif! Sylskarpt med gode teikninger i fjørdrakta. Fint komp. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Ekstraordinært ! Spesiell og spennende positur, sylskarpt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Hei Magnar og Ragnar Takk før hyggelige kommentarer Æ Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Hei Magnar og Ragnar Takk før hyggelige kommentarer Æ Sorry, skulle etter Æ vhære,... har fått dem lit tame, og denne tok mat ur handa min Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 En liten nysgjerrigper ser det ut til! Veldig gøyalt og sylskarpt og fint som vanlig! Godt jobba! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 En liten nysgjerrigper ser det ut til! Veldig gøyalt og sylskarpt og fint som vanlig! Godt jobba! Hei Helene Takk før hyggelig kommentar :)Den og andre måker får mat av meg og er då lit nysgjerrige hva som bjuds? Tar å mat ur hand min Hilsen Leif Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Wow, virkelig bra! Utrolig at du kom så nærme og at fuglen ikke ble redd når du pekte kameraet mot den. -Frode Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 En liten nysgjerrigper ser det ut til! Veldig gøyalt og sylskarpt og fint som vanlig! Godt jobba! Hei Helene Takk før hyggelig kommentar :)Den og andre måker får mat av meg og er då lit nysgjerrige hva som bjuds? Tar å mat ur hand min Hilsen Leif Hei Frode Takk för hyggelig kommentar Er lit tame, og særlig dem unge. Denne tok mat ur handa mig Hilsen Leif Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Kavadetdusasadu..? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Kavadetdusasadu..? Hei Trond Olav Takk før hyggelig kommentar i måkernes språk ;-) Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jasså, dykk sit og glor.. ! Skarpt og fint. Liker utsnittet! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Tittei. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Jasså, dykk sit og glor.. ! Skarpt og fint. Liker utsnittet! Tittei. Roar Tittei takk Roar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Jasså, dykk sit og glor.. ! Skarpt og fint. Liker utsnittet! Hei Svein Takk før hyggelig kommentar, Jasså, dykk sit og glor Hilsen Leif Tittei. Roar Tittei takk Roar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Denne ser nokså forviten ut. Et flott bilde du her viser hvor du har fanget fuglen akkurat i rette øyeblikk. God skarphet i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Takk før hyggelig kommentar Torbjørn :-) Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg