Don Juan Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei, jeg har tenkt å kjøpe Muvo2 av Creative, den hardiskbaserte versjonen på 1,5GB. Under spesifikk informasjon står det ingenting informasjon om denne spilleren har noen form for anti-shock! For det blir litt kjipt hvis alt som skal til før musikken skipper er å legge spilleren på bordet. Noen som har litt peiling? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det står at den har 120sek Antishock. Så det skulle vel ikke være noe problem... Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Jaså? Hørest bra ut. Men jeg kan ikke finne hvor det står! Kan du gi meg url? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Trodde ikke det var noe antishock på harddiskbaserte spillere jeg Trodde sangene ble lest inn i det innebygde minnet..så da kan man hoppe å sprette så mye man vil. Har iallefall ikke lagt noe merke til det jeg. Har Creative Jukebox 1 og 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå