Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

filer i TEMP mappen

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med for lite diskplass, og så gjennom noen mapper. Etter hvert fant jeg ut at det ligger over 1 gb filer inne i TEMP mappen. Etter å ha valgt å slette alle "temporary internet files" forsvant ingenting fra TEMP mappen, bare fra mappen som heter temporary internet files. (Ganske opplagt ja, men uansett)

Jeg ser at inni temp mappen ligger 2039 .tmp filer! I tillegg til dette er det en god del mapper også. Men i mappene ligger det alle mulige typer filer.

Noe som også er svært plagsomt er at tmp filer har klart å spredd seg ut i mapper som ikke har noe med tmp å gjøre. Da blir det uryddig.

Spørsmålene mine er:

1. Kan jeg uten fare slette alle filene og mappene i TEMP mappa?

2. Hvordan kan jeg unngå dette problemet i framtiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har litt problemer med for lite diskplass, og så gjennom noen mapper. Etter hvert fant jeg ut at det ligger over 1 gb filer inne i TEMP mappen. Etter å ha valgt å slette alle "temporary internet files" forsvant ingenting fra TEMP mappen, bare fra mappen som heter temporary internet files. (Ganske opplagt ja, men uansett)

Jeg ser at inni temp mappen ligger 2039 .tmp filer! I tillegg til dette er det en god del mapper også. Men i mappene ligger det alle mulige typer filer.

Noe som også er svært plagsomt er at tmp filer har klart å spredd seg ut i mapper som ikke har noe med tmp å gjøre. Da blir det uryddig.

Spørsmålene mine er:

1. Kan jeg uten fare slette alle filene og mappene i TEMP mappa?

2. Hvordan kan jeg unngå dette problemet i framtiden?

Bare gjør slik som jeg alltid har gjort!!! SLETT hele TEMP mappa.. ikke selve innholdet men MAPPA!!!! så slipper du ALT med temp å gjøre... det har ikke noe innvirkning uansett. Og hvis temp-filer må få plass til f.eks innstallasjon så kan du for det bare lage en ny mappe som du kaller DRITT eller noe slikt.. og henviser alle temp mapper der... Og slik vil du da kunne fjerne uten probelemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...