Gå til innhold

Utdrikningslag


Anbefalte innlegg

Førstkommende lørdag skal jeg arrangere utdrikningslag for en god kompis.

Det som uheldigvis har skjedd er at 2 store ting jeg hadde tenkt å gjøre måtte kansellere.

Dette pga det innebærer 1 sportslag som måtte forandre planer. Det er sånn som skjer.

 

Derfor forhører jeg meg på denne portalen om noen har noen gode tips til leker, eventuelt andre tips? :)

 

Inb4: Oh yes vi har stripper!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kombinasjonen med markør og alkohol varierer alt etter kva paintball-bane du er på. Så lenge ein er påpasselig med at maska alltid er på så er det i utgangspunktet ikkje eit problem om deltakarane ikkje er heilt edru, men her er det forskjellige reglar rundt om.

 

Ellers så er det vanskelig å anbefale anna enn dei klassiske aktivitetane som paintball, go-cart, (hav)rafting eller uvanlige sportar (curling, bueskyting, fekting, rugby, osv). I tillegg som dei klassiske rolige aktivitetane som øl/vin/cognac/whisky-smaking, spa/badestamp, god middag, kulturbegivenheit som konsert, stand-up, fotballkamp, osv.

 

Det beste er å velge noke som brudgommen vil sette pris på, og gjerne noke ein ikkje lett finner på å gjere på eiga hand.

Tenk også over at det er forskjell på utdrikkningslag og utdritningslag. Det er fyrstemann som blir utdrukken som setter lista for om nestemann i kompisgjengen blir sittande igjen med ei god eller dårlig erfaring dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...