Corey Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Førstkommende lørdag skal jeg arrangere utdrikningslag for en god kompis. Det som uheldigvis har skjedd er at 2 store ting jeg hadde tenkt å gjøre måtte kansellere. Dette pga det innebærer 1 sportslag som måtte forandre planer. Det er sånn som skjer. Derfor forhører jeg meg på denne portalen om noen har noen gode tips til leker, eventuelt andre tips? Inb4: Oh yes vi har stripper! Lenke til kommentar
chrissur Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 utendørs eller innendørs? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 utendørs eller innendørs? Vi er mobile, men har leid et lokale innendørs på kvelden! Paintball Ikke en dum ide faktisk! Takk Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Husk å informer om at det kan være greit å ha joggeklær under. Pluss - dere bruker ALLTID opp de ballene som er med. Så lønner seg å kjøpe ekstra. Og hansker om en er pingle. Og våpen og alkohol er fy fy Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Kombinasjonen med markør og alkohol varierer alt etter kva paintball-bane du er på. Så lenge ein er påpasselig med at maska alltid er på så er det i utgangspunktet ikkje eit problem om deltakarane ikkje er heilt edru, men her er det forskjellige reglar rundt om. Ellers så er det vanskelig å anbefale anna enn dei klassiske aktivitetane som paintball, go-cart, (hav)rafting eller uvanlige sportar (curling, bueskyting, fekting, rugby, osv). I tillegg som dei klassiske rolige aktivitetane som øl/vin/cognac/whisky-smaking, spa/badestamp, god middag, kulturbegivenheit som konsert, stand-up, fotballkamp, osv. Det beste er å velge noke som brudgommen vil sette pris på, og gjerne noke ein ikkje lett finner på å gjere på eiga hand. Tenk også over at det er forskjell på utdrikkningslag og utdritningslag. Det er fyrstemann som blir utdrukken som setter lista for om nestemann i kompisgjengen blir sittande igjen med ei god eller dårlig erfaring dagen etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå