Gå til innhold

[Løst] Ventet 1 måned på ein pakke

Håkonv

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg bestillte nokken frontlykter på autolight.no den 23.08.2015 å he fortsatt ikkje fått dei.

Ha kontakta dei på facebook og mobil. Fe fått svar på begge. Dei sei at "det går litt tregt".

Dei hekje sendt den, eg veit ikkje statusen på den, eg veit ikkje om den blir sendt frå utlandet eller frå norge, eg veit ikkje om dei he brydd seg om den, eg veit ikkje om ej he blitt lurt eller noke....... 

På nettsida deira reklamera dei for topp 3 billigste i bransjen, Som dei he litt rett i. dei reklamera for rask levering, ej he venta sida 23.08.2015 (16 arbeids daga). dei reklamera for god kundeservice, den e grei. Og dei he fornøydhetsgaranti, Eg ekje so veldig fornøgd når ej he venta i snart 1 måned.

Kva kan eg gjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må teknisk sett gi dem en ny frist for levering/sending av produktet. Overholder de ikke den nye fristen så kan du heve bestillingen og få tilbake pengene. Eventuelt hvis de ikke gir noe godt grunnlag for forsinket levering, kan du kjøpe nogenlunde like lykter og kreve erstatning for ekstra utgifter. Dette gjelder dog kun hvis de selv har vært slække og ikke gjorta alt de kan for å levere deg lyktene. For eksempel kjøpe de fra en annen leverandør selv om det hadde medført dem ekstra utgifter selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...