Gå til innhold

Spørreundersøkelse, EarthBurger - en ny og sunnere "mcdonalds"

Anbefalte innlegg

Hei, jobber fortiden men en ny ide. Det er en helt ny burger fstfood resturant men med en sunere vri. Det hadde hjulpet meg stort hvis dere kunne tatt dere tid til å svare på denne korte undersøkelsen! :)

https://no.surveymonkey.com/r/3QNFFSF

Iden går ut på at du skal få mye av den samme type maten som du gjør på MCdonalds og burgerking, men med ferskere råvarer og sunnere.

Tusentakk, setter pris på tilbakemldinger på undersøkelsen medn oggså her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var da veldig kor lokalt du retter denne spørreundersøkelsen, korleis skal eg vite korleis burgertilbudet på Bekkestua er?

Eg ser at du spør om "earth burger" er eit godt navn, og der vil eg anbefale at du finner eit anna navn. Eg skjønner bakgrunnen for navnet, men for meg så gir det assosiasjonar til at burgeren inneheld jord, ikkje at den er laga for å verne jorda.

Ellers så er vell dette noke som McD alt gjer ved å bruke lokale (norske) råvarer i staden for å importere alt direkte frå f.eks. USA som vell hadde vært det mest åpenbare grepet for ei kjede som skal ha alt til å smake likt uansett kvar i verden du befinner deg.

Å få tak i råvarer som er både ferskare og meir kortreist enn det trur eg blir vanskelig utan å gå vesentlig opp i pris.

Når det gjeld McD og BK så hadde eg heller betalt meir for betre kvalitet, dette er også noke som burgerkjedane sjølv har oppdaga så nå har dei starta med å selge meir burgera med betre råvarer i staden for å kun fokusere på å masseprodusere billige burgera av dårlig kvalitet (som var orginal-konseptet).

Eg trur derfor at du må gjere eit valg enten så må du fokusere på billeg og rask mat slik som dei andre burgerkjedene, eller så må du fokusere meir på "slow food" der du sattsar alt på å lage skikkelig burger og hamburgerbrød frå grunnen av og tar betalt det som er nødvendig for jobben i staden for å prøve å lage hurtigmat.

Det prosjektet du tar for deg akkurat no står i fare for å ende opp som eit litt dyrare alternativ til McD og BK utan at kvaliteten nødvendigvis blir så mykje betre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...