fredsimonsen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hei! Jeg spillte fotball keeper for 4 uker siden da jeg filk en ball på fingertuppene lillefinger og ringfingeren og fikk lillefinger ut av ledd og forstuet ringfingeren kraftig.. Var hos lege og fikk retter på det og konstatert at det ikke var brudd via røntgen.. Men hevelsene er enda ikke gått ned og har en bevegelighet på 30% av normalen.. Gjør vondt å strekke fingrene helt ut og trekke de sammen.. Er dette normalt? Ser ikke forbedring på noe som helst måte de siste 3 ukene... Burde jeg oppsøke lege ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Oppsøk lege. Er ikke alltid de ser brudd via røntgen heller. Uansett burde hevelsen ha gått ned. Bedre å stikke dit en gang for mye enn en gang for lite... Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Hender at radiologer tar feil. Om du ikke er noe bedring kan det være greit å sjekke en gang til. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ja det hender at radiologer tar feil, har hendt med meg. Blei kalt inn igjen for utbedring av skaden. så det kan være greit og ta turen nedom for ny kontroll. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Har du hatt dette i fire uker uten bedring tar du kontakt med lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå