AfterGlow Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 SteelSeries' nye modell skal legge til rette for behagelig Apple TV-spilling.Dette er den første spillkontrollen til nye Apple TV Lenke til kommentar
SuperGiant Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 hva skal man spille? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Alle spillene som titusener av utviklere nå sitter og lager/porter til Apple TV kanskje? Tipper store deler av verdens retrospillbibliotek vil finnes på Apple tv om få år. 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Har de laget en Xbox kontroller? :-) Fantastisk :-) 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Forbered dere: en ny, egen gruppe "hardcore gamere" er på vei. 1 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Forbered dere: en ny, egen gruppe "hardcore gamere" er på vei. Jupp, jeg skal kjøpe meg en ekstra apple tv og bli hardcore gamer.. 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 tror dette blir awesome! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg har troa på AppleTV. Tror det kommer til å gjøre for casual gaming i stua som hva iPhone/iPad gjorde for casual portable gaming. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Ser ut som en god blanding av xbox og playstation kontrollerne. Ikke lenge før det flyter over av spill å velge i tipper jeg. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Det er allerede flere "eksperter" her inne som har talt, det kommer ingen skikkelig gode spill til Apple-TV. Det er liksom ikke teknisk mulig. Jeg har en følelse av at de tar feil...:-) Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Det morsomme med "hardcore"-gamere er at de tror de er representative for noe som helst. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) For min egen del er nok dette ikke aktuelt, på lik linje med spilling på iPad og mobil som jeg i grunn ikke finner engasjerende i lengre perioder. Nå er det riktig nok ikke grensesnittet det står på nå som det kommer skikkelige kontrollere til ATV. Men det skal likevel bli artig å se hva utviklerne kommer med. Regner med det blir av ett annet kaliber enn det grusomme kjipe greiene vi fikk servert på keynoten. Endret 14. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg har troa på AppleTV. Tror det kommer til å gjøre for casual gaming i stua som hva iPhone/iPad gjorde for casual portable gaming. Ja nettopp.. hva iphone/ipad gjorde for casual portable gaming.... Hva med Nintendo, Sony og sega? Apple har ikke gjort "en dritt" for casual gaming. Om så bare å gjøre det tilgjengelig for de teknisk uinterresserte. (Alle som bruker apple..?) Peace 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Om så bare å gjøre det tilgjengelig for de teknisk uinterresserte. (Alle som bruker apple..?) ...den har du nok tenkt lenge på...:-))) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Ja nettopp.. hva iphone/ipad gjorde for casual portable gaming.... Hva med Nintendo, Sony og sega? Apple har ikke gjort "en dritt" for casual gaming. Om så bare å gjøre det tilgjengelig for de teknisk uinterresserte. (Alle som bruker apple..?) Peace Og hva er galt med det? Du er vel i stand til å se bort ifra dine egne preferanser og interesser for å se og forstå at det er andre kundegrupper der ute? Apple har fått millioner av mennesker som ellers ikke hadde noe interesse for spill til å spille. Det er hva Apple har gjort for casual gaming. Alt ifra super casual spill til mer avanserte spill på mobiltelefoner og nettbrett. Jeg har stor tro på at samme kundegruppe kan ta skrittet ifra den portable skjermen og over til stua med AppleTV. Og godt mulig være inspirasjonen til videre interesse og kjøp av en fullverdig spill konsoll eller spill PC. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Det morsomste er når man sidestiller "teknisk interessert" med å skru og mekke på spill-pcer for å få to FPS til. Å gjøre teknologi tilgjengelig for de ikke-interesserte er en god ting, ikke et problem eller en svakhet. 1 Lenke til kommentar
Mulder Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 For min egen del er nok dette ikke aktuelt, på lik linje med spilling på iPad og mobil som jeg i grunn ikke finner engasjerende i lengre perioder. Nå er det riktig nok ikke grensesnittet det står på nå som det kommer skikkelige kontrollere til ATV. Men det skal likevel bli artig å se hva utviklerne kommer med. Regner med det blir av ett annet kaliber enn det grusomme kjipe greiene vi fikk servert på keynoten. Spørsmålet er hvor vi er om tre år. iPad sliter mest mest med formatet sitt - touch er ikke så godt å spille på (selv om mange unger spiller på den). GPU begynner derimot å bli utrolig bra på iPad, og jeg spår en rimelig heftig GPU på neste Apple TV, og enda bedre året etterpå. Det store bildet her burde være alarmerende for Nintendo, Microsoft og Sony. Lenke til kommentar
nems Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Du mener at AppleTV vil være en direkte konkurrent mot Nintendo, MS og Sony? Og da regner jeg med også PC (Steam)? Kult hvis AppleTV blir et alternativ for mer eller mindre hardcore gamers (hvem faen bryr seg egentlig om hvilken bås man er i?) Jeg hadde egentlig tenkt å plukke ut quotes fra flere posts her som er utrolig teite, men hva er poenget. Folk elsker å diskutere merketilhørighet så jeg tror ikke jeg gidder en gang. Bare chillax og se hva som kommer istede for å rakke ned på alt og alle som ikke mener det samme (det gjelder BÅDE applefanbois og de på andre siden) Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Du mener at AppleTV vil være en direkte konkurrent mot Nintendo, MS og Sony? Og da regner jeg med også PC (Steam)? Jeg tror Apple TV vil bli en ødeleggende konkurrent til Nintendo, MS og Sony. Større utvalg spill, mye lavere priser og et helt annet regime for publishing vil føre til at kun "AAA"-spillene kommer til de gamle konsollene, og det er neppe nok. Endret 15. september 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
samobil Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Du mener at AppleTV vil være en direkte konkurrent mot Nintendo, MS og Sony? Og da regner jeg med også PC (Steam)?Jeg tror Apple TV vil bli en ødeleggende konkurrent til Nintendo, MS og Sony. Større utvalg spill, mye lavere priser og et helt annet regime for publishing vil føre til at kun "AAA"-spillene kommer til de gamle konsollene, og det er neppe nok. "Mye lavere priser" og apple hører ikke sammen. Uansett, tviler sterkt på at folk som først og fremst er interessert i spill vil skaffe seg en apple tv for å spille candy crush på stor tv. Mobil spill er populært fordi det er nettopp det, mobilt. Derimot så kommer nok de samme som kjøper alt apple år etter år sikkert til å kjøpe an apple tv og bli blåst bort av hvordan det "revolusjonerer" spill-markedet for hverdagsmennesket. Det er da så fryktelig vanskelig å skaffe seg en ps4 og trykke på play. Endret 15. september 2015 av samobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg