Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kontaktsider for de med dirty fantasier?

Anbefalte innlegg

Føler meg litt rådvill ang denne saken og håper noen der ute har bedre kjennskap enn meg.

Er 30 år gammel mann, single og ser ikke så verst ut. Som alle folk har jeg en del fantasier som surrer og går innimellom, kanskje litt mer av den dirty sorten som man ikke avslører til partneren med det samme. Og nei, selvsagt ikke noe ulovlig. Eneste detaljen jeg kan si er at jeg søker en eldre kvinne (45+). Kommer ikke til å legge ut mer enn det.

Lurer på hvilket steder man kan benytte for å komme i kontakt med folk som også har litt dyrti fantasier. Gaysir er vel mest for homofile og lesbiske? Cupido kanskje, men aldri vært inne der og aner ikke hvordan miljøet og reglene er der. Eros-chatten kunne kanskje vært et startpunkt? Har også tidligere lest om et sted for S/M og BDSM, men husker ikke hva det het, og fantasiene mine er ikke akkurat helt i den retningen, så tviler at jeg ville fått noe respons der.

Noen andre tips?

Anonymous poster hash: 54c73...75f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er TS, og kan garantere denne verken er tulletråd eller reklame. Jeg spurte legitimt etter råd og fikk svar. Ikke mer enn det.

@Karl: Det får være din mening. Neste gang får du komme med konkrete bevis når du føler for å komme med tomme anklagelser.

Denne tråden er løst forøvrig og kan egentlig stenges. Jeg kommer ikke til å svare på flere innlegg.

Anonymous poster hash: 54c73...75f
Lenke til kommentar

Av de jeg kommer på nå.

www.smil-norge.no = flest for de som har BDSM/Fetish som interesse, men åpne for alle også de som bare er nysgjerrige eller nye og ønsker å vite mer. Eget kontaktannonse forum. Gratis å bruke. (PS, jeg er moderator på SMil så bare å spørre meg om det er noe noen lurer på).

www.fetlife.com = Stor internasjonal side for fetish(stort sett alle kategorier) og BDSM + mer. Gratis å bruke. Mange norske der, men merk at inne på Fetlife så er det mange grupper, de fleste tillater ikke annonser, men det er egne kontaktannonse grupper som kan brukes. Les reglene for hver enkelt gruppe.

Ellers så har du cupido.no, gaysir.no(mest for homofile/bifile) og flere andre sider som jeg ikke husker akkurat nå.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Opprett ny...