Kiiips Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hei. Jeg ser etter en oppvaskmaskin som har vaskeprogram som gjør at jeg slipper å skylle så mye som mulig før jeg legger tallerkene etc i oppvaskemaskina. Hvilke egenskaper ved oppvaskmaskina bør jeg se etter for å oppnå dette? Vurderer å kjøpe denne oppvaskmaskina: Whirlpool ADPU 603 WH. Prisklasse: Helst ikke over 4000 kroner, hadde vært en fordel om det var under 3000 kroner. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Relevant artikkel: http://www.nrk.no/livsstil/_-ikke-skyll-oppvasken-pa-forhand-1.11947048 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Har aldri skylt og har aldri hatt noen problemer med de maskinene jeg har hatt iallefall. - Det som er viktig er at du vasker på høyeste temperatur, kjøp gjerne en modell som klarer iallefall 70 grader (De testene som viser høyt bakterienivå hvis du ikke skyller er kjørt på de nye "auto"-programmene, og de går bare på 50 grader), og selv stabler jeg inn med dobbelt avstand når det gjelder tallerkener slik at vannet kommer skikkelig til. Endret 14. september 2015 av kjetilkl Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 har aldri skylt og maskinen er godt over 10 år nå (Siemens) Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Kjører på med et nytt spørsmål om samme oppvaskmaskina: Whirlpool ADPU 603 WH Det tilbys ikke sideplater til oppvaskmaskina fra elkjøp sin side. Jeg ønsker å ha denne oppvaskmaskina som frittstående, det vil si ikke under en benk. Kan en frittstående oppvaskmaskin benyttes uten sideplater? Takk for svar Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kjører på med et nytt spørsmål om samme oppvaskmaskina: Whirlpool ADPU 603 WH Det tilbys ikke sideplater til oppvaskmaskina fra elkjøp sin side. Jeg ønsker å ha denne oppvaskmaskina som frittstående, det vil si ikke under en benk. Kan en frittstående oppvaskmaskin benyttes uten sideplater? Takk for svar Skal den brukes frittstående må den skrues fast i bakkant så den ikke tipper når kurvene trekkes ut. Du vil også trenge en topplate. 1 Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Kikka litt rundt på elkjøp.no nå og det virka kke som om at man kunne kjøpe en topplate til Whirlpool ADPU 603 WH der. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kikka litt rundt på elkjøp.no nå og det virka kke som om at man kunne kjøpe en topplate til Whirlpool ADPU 603 WH der. Kjøpe en hobby plate + et par vinkeljern så er den saken løst Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ellers er det mange fine rimelige dekkplater på ikea. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Ellers er det mange fine rimelige dekkplater på ikea. Er det bare å legge dekkplata oppå eller må man feste den fast etc? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ellers er det mange fine rimelige dekkplater på ikea. Er det bare å legge dekkplata oppå eller må man feste den fast etc? Nå vet jeg ikke hvordan det ser ut hos deg, men skal den være helt frittstående ville jeg kjøpt en bit benkeplate og festet oppå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå