Kalle_^ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 wow... jæveli bra kort.... men kommer til å koste sinsykt mye når det kommer i butikkene... hvis det kommer i vanlige butikker Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Tøft at det bruker en PCI slot i tillegg til AGP'en. Så venter vi på 9800 XT versjonen før vi kjøper... Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Og hvem lager drivere til slike kort? Husker med gru på ATI sitt MAXX kort. Dual GPU og null drivere som funka. NAIS! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Og hvem lager drivere til slike kort? Husker med gru på ATI sitt MAXX kort. Dual GPU og null drivere som funka. NAIS! kan jo lage dine egne drivere da :o Ok - kanskej litt vanskelig... men men Jeg lurer uansett på om det er noe pris på produktet??? Skulle likksom hatt en pris på det... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Genialt, faktisk. Humor om det blir tatt inn i Norge, tviler på vi får se noe til det. Kansje et til et eller annet stort grafisk firma. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det folk må skjønne er at det ikke er noe kort som selges på noe marked noe sted... Det er en del av en simulator du kan kjøpe hos et selskap og den koster vel fort noen hundre tusen Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jaaaa..... Håper komplett tar dem inn Hadde kjøpt den jeg. bare den hadde kostet under 20k I ATI! Byttet bort mitt ATI Radeon 9800PRO mot et gammelt GeForce TI 4600 :grine: Angrer liksom Noen Pris???? :nice: Hvorfor pokker gjorde du det? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Bare jeg som synes dette så fake ut? Altså, hva skal ett skjermkort med PCI-spor når det allerede har AGP? Og hvorfor skulle de bruke Thermaltake-kjølere for Geforce4, og ikke ATI-kjølere? Man ser jo tom Den svarte skriften på de, (bildet er sikkert tatt fra en webshop), "G4-VGA" ? Og hvor er de to siste corene? På baksiden, kjølt av de to blå passive aluminiums-kjølerne? Overbeviste ikke meg iallefall. Endret 12. november 2003 av v0id Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 *gjemme seg under bordet* fy F*aen for et kort ! RÅTTTT ! koster sikkert en formue å da Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 det var stygt som juling da, men jeg tipper ytelsen er litt penere. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bare jeg som synes dette så fake ut?Altså, hva skal ett skjermkort med PCI-spor når det allerede har AGP? Og hvorfor skulle de bruke Thermaltake-kjølere for Geforce4, og ikke ATI-kjølere? Man ser jo tom Den svarte skriften på de, (bildet er sikkert tatt fra en webshop), "G4-VGA" ? Og hvor er de to siste corene? På baksiden, kjølt av de to blå passive aluminiums-kjølerne? Overbeviste ikke meg iallefall. Fordi kortet er så saaaabla stort. Derfor har de delt det opp i to biter som blir kobla sammen på med en eller annen form for kabel. Hvis du ser på bildet av kortet, ser du at det er i to "lag" og det er på langt nær det første kortet som bruker både en AGP og en PCI. Jeg tror ikke den bruker PCI-sporet annet enn for strøm, da fire slike GPUer suger fett med strøm. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Whow! Det kortet er gigantisk, bare se på hvor langt det fortsetter etter AGP slot'en.... Ellers så synes jeg at de kanskje burde ha funnet på en litt bedre kjøleløsning. Tenk det der blir varmt inni et 4U kabinett a Akkurat det tenkte jeg også på, temp.... Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Fant ut at kortet var dx9 kompatibelt. Selv bruker jeg linux, men hadde likt å se dette kortets/arbeidsstasjonens ytelse på nåværende spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå