RudiR Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Stille fugl, en stille kveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Stemningsfullt bilete med vakre fargar og flott teknisk utføring! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Nydelig !!! Magnar har sagt det som er å si om bildet. Mvh Alec Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Skarpt og passende farger til et høstbilde i fjæra. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Et flott fjærabilde.., liker komp.., sløringen og fuglen som er blitt med, som gjør dette behagelig å se inn i.., Ja, her får jeg en følelsen av stillhet og harmoni. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Velkomponert og vakker langeksponering, der tjelden setter prikk over ien. Lenke til kommentar
RudiR Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Takker for fine tilbakemeldinger. Og takk til Trond Olav Løkken, som kunne fortelle meg hvilken fugl det er , jeg har nemlig ikke peiling på sånt. Var bare heldig at fuglen stod der, og ikke oppdaget meg mens jeg rigget meg til med stativ og kamera. Prøvde å komme meg litt nærmere etterpå, men da ble jeg oppdaget. Har også lastet opp originalen, sånn for gøy. (synes selv det er kjekt å se hva folk gjør med bildene sine) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Flott bilde! Likte godt at du har lagt ut originalen, etterbehandlingen du har gjort ble meget vellykket må jeg si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg