Gå til innhold

Bodybuilding.....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Herlig! Er det fra ferien?

Henning

Jepp, eller ferie og ferie fru Blom....skikkelig hardtrening var det for og få formene.....må jo ha noe å strekke seg etter:-)

Men ellers var det en topp tur:-) Fikk fylt opp med litt nytt. Prøvde litt nye "arbeidsmetoder" innen sjangeren vår, som kommer på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

Herlig! Er det fra ferien?

Henning

Jepp, eller ferie og ferie fru Blom....skikkelig hardtrening var det for og få formene.....må jo ha noe å strekke seg etter:-)

Men ellers var det en topp tur:-) Fikk fylt opp med litt nytt. Prøvde litt nye "arbeidsmetoder" innen sjangeren vår, som kommer på et senere tidspunkt.

Gleder meg til å se mer. Dette var et spennende utsnitt iallefall. 

Henning

Lenke til kommentar

Hei hå, da var du tilbake. Morsomt bilde du har her. Måtte flire litt der :) Han virker usedvanlig bekvem i den posituren, i full offentlighet, så har sterk mistanke om at dette ikke er fra hjemme. Her synes jeg sneipen som stikker ut gjør mye av bildet.

Endret av WiRe
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei hå, da var du tilbake. Morsomt bilde du har her. Måtte flire litt der :) Han virker usedvanlig bekvem i den posituren, i full offentlighet, så har sterk mistanke om at dette ikke er fra hjemme. Her synes jeg sneipen som stikker ut gjør mye av bildet.

Hei igjen og takk for sist:-) Har ligget i treningsleir på Kreta, med alt hva det innebærer......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...