Reeve Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Hei Jeg har en MBPr 15" 2014, med OSX El Capitan. Som følge av dårlig WIFI i leiligheten, har jeg gått til innkjøp av to stk CableMatters USB 2.0 til Ethernet-adaptere, til meg og kjæresten. På hennes MBA med Yosemite fungerer adapteren smertefritt, og uten behov for å installere drivere, men på min, dukker det ikke opp som nettverk i innstillinger. Jeg har prøvd begge USB-portene, uten hell. Jeg har forsøkt å skaffe drivere til den, uten hell. Hjemmesiden sier kun at den allerede er støttet i OSX (noe som stemmer for Yosemite, tydeligvis, men ikke El Capitan). Er det noen som har noen tips til å skaffe driverstøtte for adapteren? Jeg har forresten nyeste El Capitan-beta, GM. Og kan det tenkes at driverne blir lagt til når El Capitan går ut av beta 30. september? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Du kan jo høre med produsenten av de saken, for brått så har de noen drivere klare for El Capitan Så en tråd fra 2010 der det også var litt problemer med en slik sak og der er løsningen ; "simply create a new location in Network Preferences and then try connecting it again." funker sikkert ikke men offtopic; Hvordan er El Capitan forhold til Yosemite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå