Froydfritsen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Hei, vil kjøpe noen form for rustbeskyttelse, bare for noe som vil vare smalt over vinteren. Trenger ikke være det beste på markedet eller noe som skal ta hele bilen, tenker bare noe enkelt som kan pensles eller sprayes på de mest utsatte steder for en liten ekstra sikkerhet. Ser Biltema har noe, er de noe bra? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg tok en oljebehandlig hos Funderud i Mysen. Ta en prat med dem. Rundt 16-1700 for personbil. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Jeg brukte noe svart spray under hele underdelen av bilen jeg skal gjøre til rallybil. Funker som faen. 150/200 kroner boksen, jeg brukte 2. Den har stått i fuktig gress i et år nå. Da gress og regn gjør at det blir mye fukt under bilen, dermed rust. Men så skal jeg også sveise veltebur, og dra ut dashbord osv på den. Endret 17. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Froydfritsen Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Jeg brukte noe svart spray under hele underdelen av bilen jeg skal gjøre til rallybil. Funker som faen. 150/200 kroner boksen, jeg brukte 2. Den har stått i fuktig gress i et år nå. Da gress og regn gjør at det blir mye fukt under bilen, dermed rust. Men så skal jeg også sveise veltebur, og dra ut dashbord osv på den. Husker du hvor du kjøpte det? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Garanterer nok biltema eller clas ohlson. Det blir et bra lag under bilen, spray et par ganger. Jeg kan nok sjekke med en jeg kjenner om hva navnet er hvis du vil. Endret 19. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Dersom du har tilgang til løftebukk og trykkluft er det bare å gå i gang. Det er mest gunstig å understelsbehandle i den tørre delen i året. Og ikke etter saltsesongen. Lenke til kommentar
Froydfritsen Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Dersom du har tilgang til løftebukk og trykkluft er det bare å gå i gang. Det er mest gunstig å understelsbehandle i den tørre delen i året. Og ikke etter saltsesongen. Hadde nok gjort det hos merkeverksted og tectylert ordentlig, men trenger bare noe på de mest utsatte plassene over vinteren, men er usikker på om de bruker så mye vegsalt i Nord-Norge. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Det gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå