Gå til innhold

Kleivafossen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin billedserie av fossen , bare synd at trærne be kuttet i toppen på v1 og v2 .

Derfor blir v3 min favoritt.

Mvh

Alec

Fin billedserie av fossen , bare synd at trærne be kuttet i toppen på v1 og v2 .

Derfor blir v3 min favoritt.

Mvh

Alec

Ja, det har du jo rett i, kanskje et realt toppkutt kunne gjort seg slik at himmelen forsvinner? Jeg legger ut nye versjoner av det. Tusen takk for tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar

Fosser er ikke så enkelt å få gode bilder av, det er en balansegang mellom for mye og for lite sløring, det hvite har lett for å bli lite detaljer i..her syns jeg du kommer best fra det i V1/V4 og V4 blir valget :)

Mvh Oddmund

 

Hei Oddmund!  Tusen takk for tilbakemelding. :)

Nei fosser er ikke så enkle,..og så er de så store!  En får ikke med alt på ett bilde uten å miste detaljer hvis du skjønner.

Synes du jeg burde hatt enda kortere lukkertid? Den er på 1/20s, ikke all verden det ;)

Dette med sløring er uansett en smaksak, ser enkelte gjerne vil at vannet skal se ut som et brudeslør eller noe sånt. :)

Lenke til kommentar

Ikke like heldig her som på den forrige serien din.

Litt mye bomull og kremfløte som kanskje kan fikses litt ved hjelp av støytilsetting og blur. støytilsetting og blur, støytilsetting og blur - kanskje med forsiktig skjerping innimellom - ett klikk med reduksjon. Men et jævla pirkearbe er det så spørs om du har tålmodighet?

 

Roar

Hehe! Nei du har helt rett...jeg har ikke tålmodighet til sånn prikkelarbeid. :wee:

De siste dagene har jeg lagt ut bilder uten å ha vært innom redigering, jeg har det jo altfor travelt med å farte rundt å knipse.

En tar ikke bilder fra de høyeste tinder uten å slite seg opp dit...det tar tid.. :)   Ikke for det, akkurat denne fossen var faktisk rullestolvennlig og ligger på Vinje camping i Geiranger, hvis du skulle komme forbi engang..

Skal skjerpe meg litt.. :glare:

Tusen takk for tilbakemelding. :woot:

Lenke til kommentar

V4 for min del. Vinkelen på V3 har stort potensiale, men rogna forran fissen ødela litt. Fine bilder!

Hei! :)

Ja, det var irriterende med denne kvisten, men jeg hadde lite spillerom, for fossen var gjerdet inn.

Folk har jo drevet å omkommet i fossene i Geiranger pga. vågal fotografering, så da kom det opp gjerde...

Jeg får se hva annet jeg har tatt bilda av på min helgatur, og se om det ikke finnes noe mer spektakulært der.. ;)

Tusen takk for fin kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Så da har Huldra fått seg fotoapparat.....og foreviger sine omgivelser.....

Flott formidlet av et av naturens mange underverker. Likte fargetonene i bildene, noe som gir en litt trollsk stemning

Lenke til kommentar

Så da har Huldra fått seg fotoapparat.....og foreviger sine omgivelser.....

Flott formidlet av et av naturens mange underverker. Likte fargetonene i bildene, noe som gir en litt trollsk stemning

 

Hei Pål! :D

Så kjekt at du er tilbake, håper du har hatt det fint der du var, og at du har mye på lur til oss ;)

Tusen takk for finfin kommentar!:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...