Lassern Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Det holder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Et interessant bilde som utfordrer seeren. Jeg er stor tilhenger av minimalistiske komposisjoner og modig bruk av negativt rom, men i dette tilfellet er jeg ikke sikker på om det faktisk holder. Uansett, kjekt med et annerledes og friskt forsøk. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Et interessant bilde som utfordrer seeren. Jeg er stor tilhenger av minimalistiske komposisjoner og modig bruk av negativt rom, men i dette tilfellet er jeg ikke sikker på om det faktisk holder. Uansett, kjekt med et annerledes og friskt forsøk. Tusen takk for god kommentar, Mikael. Du har muligens rett i att det ikke holder. Det er i grenseland (bokstavelig talt, tatt noen hundre meter inn i Sverige). Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hva med en V2 som er den rakemotsetning der du kutter bildet ned til kanskje toppen 4 cm i høyde. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Hva med en V2 som er den rakemotsetning der du kutter bildet ned til kanskje toppen 4 cm i høyde. Roar Takk for forslag, Roar. Det blir liksom en helt annen greie. Jeg har ikke noe ønske om å vise selve gelenderet, men det stoe, tomme og uvisse med et lite holdepunkt/forankring. Den store kontrasten, også i komposisjonen, blir borte (for meg). Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hiver meg på Mikael´s kommentar, men i motsetning til ham, så synes jeg det holder:-) Synes dette var knall! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Hiver meg på Mikael´s kommentar, men i motsetning til ham, så synes jeg det holder:-) Synes dette var knall! Tusen takk, Pentaxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg