satanjapan Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 http://www.itavisen.no/art/1302285.html LOL der fikk japsene veldig billige pc'er håper noe sånt skjer i norge så er det bare og poste i forumte for reglene er vell sån i Norge å? Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 http://www.itavisen.no/art/1302285.html LOL der fikk japsene veldig billige pc'er håper noe sånt skjer i norge så er det bare og poste i forumte for reglene er vell sån i Norge å? Håper da det!!!! så er det bare å vente på når det blir feilprising så skal jeg ha stor innkjøp azz.. hhe Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det har vel vært noen slike tilfeller her, men kanskje ikke fult så store som dette her. Det er bare det at her er det noe med at en må forstår at det er feil og jeg tror de kan bruke det som grunn til kanselere bestillingen. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ettersom annonsert pris = pris du skal betale i Japan regner eg med at url'en til det tilbudet spredde seg temmelig raskt. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Blir det så billig her "hamstrer" jeg maskiner Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er tydeligvis ikke slik i Norge/Sverige ifølge denne tråden (Da Databutikken annonserte veldig billig ram) Det virker også som om Itavisen selv har problemer med 0'er her. 15000 pc'er til 1500 kunder ??!! Tviler på at de bestilte 10 pc'er hver Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 hvis det var så billig ville nu jeg kjøpt mæ 10 pc'er hehe Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er tydeligvis ikke slik i Norge/Sverige ifølge denne tråden (Da Databutikken annonserte veldig billig ram) Det virker også som om Itavisen selv har problemer med 0'er her. 15000 pc'er til 1500 kunder ??!! Tviler på at de bestilte 10 pc'er hver Kanskje noen kjøpte flere enn 10 da... foreks. 100. (For å tjene penger på videresalg.) Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hvis det var så billig ville nu jeg kjøpt mæ 10 pc'er hehe me 2 hvorfor ikke liksom Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 oooo...AUDA!! Kjøpe 10 stk da, og selge 8-9 etterpå til litt under normal pris :D Hadde vore kroken på døra for mange norske onlineshapper dersom de hadde gjort feilen, men det står sikkert "med forbehold om feil" her og der som hindrer at slikt oppstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå