Obi von Knobi Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg har prøvd google, men finner bare plasser som likner. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ser ut som forgrunnen er photoshoppet inn ihvertfall. Lenke til kommentar
chrissur Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 det er definitivt på vestlandet, og utifra veggene av dalen vil jeg tro det er området rundt geirangerfjorden. Jeg er langt i fra sikker, men tror det 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ser ut som et vann vel?. Hvit stripe rundt, som tyder på noe lav vannstand. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ser ut som et vann vel?. Hvit stripe rundt, som tyder på noe lav vannstand. Eller et nytt fenomen som kalles flo og fjære. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Rimelig sikker på at det er Ringedalsvatnet, mot Ringedalsfossen (i Skjeggedal). Bildet er tatt rett sør-øst for Trolltunga. Edit: Søkte det opp på Google. I was right! Endret 15. september 2015 av TheHaughom Lenke til kommentar
( ) Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ser ut som et vann vel?. Hvit stripe rundt, som tyder på noe lav vannstand. Eller et nytt fenomen som kalles flo og fjære. I sjøkanten vil det oftest være tang og tare, som ved lavvann gir en mørk stripe. At stripen er lys, indikerer altså ferskvann. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ser ut som et vann vel?. Hvit stripe rundt, som tyder på noe lav vannstand.Eller et nytt fenomen som kalles flo og fjære. I sjøkanten vil det oftest være tang og tare, som ved lavvann gir en mørk stripe. At stripen er lys, indikerer altså ferskvann. Ikke hvis det er forholdsvis bratt fjell, da det vil vaere rur, som paa dette bildet: http://global.britannica.com/media/full/209177/1460 Lenke til kommentar
( ) Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 "oftest" - "indikerer" Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ser ut som et vann vel?. Hvit stripe rundt, som tyder på noe lav vannstand.Eller et nytt fenomen som kalles flo og fjære. I sjøkanten vil det oftest være tang og tare, som ved lavvann gir en mørk stripe. At stripen er lys, indikerer altså ferskvann. Ikke hvis det er forholdsvis bratt fjell, da det vil vaere rur, som paa dette bildet: http://global.britannica.com/media/full/209177/1460 Om du ser rur på det bildet er vil jeg tro du har en fremtid i leting etter savnede..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå