-Just-Me- Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Opplever selv det titt og ofte. Er så mye rar kjøring ute på veiene til tider at man kan begynne å lure. Har også opplevd at noen har trøkka bånn gass når man skal kjøre forbi. Det er så koz... Haha, ja, det er sinnsykt irriterende Snakke i mobil er jo farlig av grunner jeg ikke en gang trenger å forklare, men noen ganger havner du bak en som ligger kanskje 20-30 under..leeenge.. og køen bygger seg opp. Ved første forbikjøringsmulighet ser du at den lille rotta i bilen foran har sittet og prata i mobilen hele tiden. Da blir jeg varm i trynet Endret 22. september 2015 av The Catalyst Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Sånn som dette? (youtube-link) Hva var problemet med bilen foran her, foruten at føreren av bilen med dashcam brøt loven? Jeg skjønte det sånn at bilen foran kjørte fortere (fra rundt 70 til 87) da det blei forbikjøringsfelt, hvis vi ser på farten på kameraet:) 2 Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Les førsteposten. Skalvise: (...)kjører hver dag på motorvei med 90 km/t der det på ett stykke er forbikjøringsfelt. Du kjører på (...) veier der det er én fil per kjøreretning og fartsgrensen er 90 km/t Hvordan er dette relevant for dashcam-videoen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Skal vi se: Foran deg ligger det en bil der sjåføren er fullt komfortabel med å ligge 15-20 under fartsgrensa selv om køen bak h*n vokser og vokser. Så kommer skiltet om at det blir 2 filer, altså forbikjøringsfelt og du begynner å forberede deg til å kjøre forbi fordi du har kanskje veldig langt igjen, eller litt begrensa med tid. Hva gjør bilen foran? Jo, GNUR på opp i 110-120, slik at du må opp i 130-140 for å komme forbi før veien sammenflettes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå