RuneK Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 "Skyggen" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Flott bilete av ein nydeleg sykkel. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ett flott bilde av en flott mc. Var sikker på at det var en HD før jeg så bildet i full størrelse, men jeg vil vel tro at Honda har latt seg inspirere Mvh. Rolf Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Flott sykkel tatt fra fin vinkel i god kvalitet. Likte godt lær taska under lykta. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Stilig sykkel og bilde. Gjør seg med dominerende rødfarge. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Takker for alle tilbakemeldingene. Det var slik i 80 åra at de 4 japanske hadde en modell som Harley look-alike. Etterbehandlingen ble å dempe metningen på alle fargene unntatt rød og delvis blått, noe som får sykkelen til å tre bedre frem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Et virkelig flott sykkelbilde. Skarpt ,fint etterbehandlet og med en fin lav kameravikling. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Litt mindre luft til venstre og litt mer foran for å gi inntrykk av at klenodiet er på vei inn i bildet. Ser ut til å være et godt vedlikeholdt eksemplar. Husker da de første oransje Honda Benley med stor kamaksel kom til Norge på tidlig -60 tall. En hel revolusjon da den hadde toppfart rundt 130 km/t. Jeg satt på med en kamerat i den hastigheten tvers over Torshovdalen i Oslo og følte at jeg hang som et slips bak der. Grunnet at den var så kraftig fikk den jo etter hvert 18 års grense selv om det bare var en 125 kubikk. Gode gamle Tempo, Java og kanskje cross syklene til Husqvarna kom liksom i skyggen av Honda den gang. Roar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Nydelig sykkel og bilde.., drømmen min lever videre.. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Takker for kommentarene Alec, Roar og Jan Åge. Husker godt de gamle Tempoene. Introduksjonen var en Sachs/Tempo 125. I 14-15 års alderen med en Sachs 125, opp og ned gata vår, uten sertifikat og skilt. Ble kjeft av og til av en politi i gata. Det var andre tider Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg