Telefonstolpe Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Hei. Har en situasjon her som jeg håper at noen kan hjelpe meg med, si sin mening om, erfaringer, tips eller lignende. Det gjelder altså forholdet til en gutt. For å prøve å si det kort så møttes vi aller første gang på et vorspiel, men da var jeg i et annet forhold. Han viste og sa da at han var veldig interessert i meg, men det ble selvsagt ikke noe mer siden jeg var i et forhold. 4-5 måneder etter dette ble forholdet mitt slutt (hadde sunget på siste verset lenge og hadde ingenting med han andre her å gjøre). Han gutten spurte flere ganger om vi skulle møtes på byen, men enten så kunne jeg ikke eller så følte jeg ikke for det som nysingel. Så kom sommeren og vi dro til hver vår del av landet, høsten kom. Da fortsatte han å spørre om å møtes, men alltid da han var ute på byen. Jeg spurte også han et par ganger, men det passet liksom aldri for begge på likt. Vi fikk endelig til å møtes utpå høsten, og da endte det med at jeg ble med han hjem og overnattet og vi hadde sex.. Deretter hørte jeg ingenting fra han på flere dager, så da skrev jeg til han (satt langt inne, for synes kanskje at gutter bør ta kontakt først), og etter lang tid avtalte vi at han skulle komme til meg for å se en film en lørdag. Igjen endte det med sex og overnatting. Men på ny - hørte ingenting etterpå i lang tid. Jeg måtte spørre igjen om han ville treffes igjen, før han inviterte meg hjem på middag til han en lørdag, og igjen endte det opp med sex og overnatting der. Så samme greia - hørte ingenting etterpå. Nå skal det sies at han er en sykt opptatt og travel person med lite fritid, men jeg syns jo at dersom man er interessert, så handler det jo om prioriteringer, og man får til det man vil... Jeg spurte/hintet flere ganger til å møtes igjen, men vi møttes ikke pga. han hadde ikke tid. Så dro jeg bort på juleferie, og da fikk jeg melding om å møtes da han var på fylla... I følge han er det et stort kompliment å bli oppringt/tekstet på fylla fra en gutt gang etter gang, men tenker jo egentlig at det er motsatt jeg... Så dro han på utveksling i lang tid etterpå, og vi hadde null kontakt. Han synes det var best å ikke ha kontakt da og heller se hva som skjer når han er tilbake. Da han kom tilbake til Norge, begynte jeg igjen å få meldinger hver gang han var ute om vi skulle møtes. Og jeg sendte også melding til han hver gang jeg var ute om å møtes. Vi møttes på fylla og da fikk jeg høre hvor mye han hadde savnet meg, hvor glad han var for å se meg, at han hadde snakket om meg til alle kompisene sine, søteste han hadde møtt osv osv, ikke måte på kjærlighetserklæring. Jeg ble med han hjem, men hadde ikke sex og sov ikke over litt av prinsipp, fordi jeg begynner å få litt følelser for denne gutten tror jeg... Dersom det "kun" er en fylleting, er det noe annet, men dersom vi skal bli kjent og det eventuelt blir noe, så synes jeg det er dumt og feil å bare møtes på fylla, overnatte, ha sex og alt hver gang, da blir det liksom litt feil rekkefølge og dumt å "gjøre alt" fra starten av... Hva tenker dere om dette??? Dette forstår selvsagt ikke han. Han mener at det er en ypperlig anledning til å bli bedre kjent at jeg overnatter hos han etter en kveld på fylla.... Jeg merker at jeg har lyst til å møtes edru og bli kjent gjennom å snakke - feks på tur, kafé eller lignende, så får alt det andre komme etter hvert eventuelt. Han har flere ganger sagt at han også vil møtes edru, men det blir liksom bare med snakket, ikke noe konkret avtale om det... Han er også så motsiende, fordi han kaller meg "jenta hans", syns vi er en veldig god match osv, men sier også at han ikke vil at ting skal bli så seriøst og planlagt osv. Er det jeg som er teit som ønsker å bli kjent på "den vanlige måten"?? Jeg mener at det ikke blir noe koselig og spesielt om vi skal overnatte hos hverandre i fylla hver gang og at vi på den måten blir kjent - det er da mye hyggeligere å gjøre dette med en person du faktisk kjenner bedre, jeg føler ikke at vi kjenner hverandre godt i det hele tatt, vi har snakket nokså lite..... Så møttes vi i går igjen på fylla, og da var jeg egentlig veldig usikker på om jeg skulle gidde.. Jeg har jo i utgangspunktet veldig lyst til å møte han, men merker at interessen blir mindre når han bare spør på fylla og virker som han bare vil kose.... Vi møttes, jeg ble med han hjem, men ingen sex og sov ikke over, noe han igjen syns var dumt, rart og uforståelig. Så sitter jeg her igjen, som vanlig; utrolig frustrert, synes han er så motsiende, forstår meg ikke på han... Råd/tips/meninger/erfaringer anyone??? Lenke til kommentar
chrissur Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) For meg virker det som om han bruker deg for sex, er sikkert ikke tilfellet men det er slik jeg tolker det, dessverre. Det jeg vil anbefale deg å gjøre er nok å være litt streng med han, si at "neste gang vi møtes skal vi være edru fordi jeg føler at du kun ringer meg i fyll tilstand og at du ikke ønsker å bli bedre kjent med meg". Har aldri vært i en slik situasjon men jeg tror du må vise han at du ikke bare ønsker sex og kos og heller at du ønsker det pluss ett dypere og mer betydelig forhold til hverandre. håper jeg tolket situasjonen riktig og at dette hjelper deg å ta et valg. mvh Christoffer Endret 13. september 2015 av chrissur Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 For meg virker det som om han bruker deg for sex, er sikkert ikke tilfellet men det er slik jeg tolker det, dessverre. Det jeg vil anbefale deg å gjøre er nok å være litt streng med han, si at "neste gang vi møtes skal vi være edru fordi jeg føler at du kun ringer meg i fyll tilstand og at du ikke ønsker å bli bedre kjent med meg". Har aldri vært i en slik situasjon men jeg tror du må vise han at du ikke bare ønsker sex og kos og heller at du ønsker det pluss ett dypere og mer betydelig forhold til hverandre. håper jeg tolket situasjonen riktig og at dette hjelper deg å ta et valg. mvh Christoffer Takk for svar Christoffer! Mulig du har rett. Men jeg synes det er så mange motsigelser her, fordi han sier jo mange ting som tilsier at han vil mer enn "bare" sex. Han sier jo at han vil møtes edru også osv, og han sier at vi ikke trenger å ha sex når vi er sammen, bare kose.. Jeg har sagt tydelig fra til han om at jeg ønsker å bli bedre kjent først, men han ser ikke problemet med å bli kjent ved at jeg overnatter der og sånn... Og han har visstnok ikke behov for å avtale masse greier og sånn, virker som det blir for seriøst for han.. Lenke til kommentar
chrissur Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Da vil jeg spør deg, om han virker så motsigende og du sier det virker som om det blir for seriøst for han. Er det da vits å investere din verdifulle tid og energi på denne personen, jeg forstår at du begynner å få følelser for vedkommende men allikevel. Du burde også si til han at: "jeg blir ikke bedre kjent med deg ved at jeg overnatter hos deg og slikt, jeg trenger at vi sitter ned å har en dypere og mer meningsfull samtale for akkurat nå er det bare overfladisk og jeg ønsker noe mer" Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Da vil jeg spør deg, om han virker så motsigende og du sier det virker som om det blir for seriøst for han. Er det da vits å investere din verdifulle tid og energi på denne personen, jeg forstår at du begynner å få følelser for vedkommende men allikevel. Du burde også si til han at: "jeg blir ikke bedre kjent med deg ved at jeg overnatter hos deg og slikt, jeg trenger at vi sitter ned å har en dypere og mer meningsfull samtale for akkurat nå er det bare overfladisk og jeg ønsker noe mer" Greia er jo at jeg vet jo ikke selv om jeg ønsker noe mer. Men for å finne ut av det, så må man i mine øyne bli kjent gjennom å snakke sammen og møtes på andre arenaer.. Ja, jeg er interessert i han og merker at jeg kanskje har litt følelser for han eller begynner å få det, og nettopp derfor ønsker jeg å bli bedre kjent først for så å se hvor det går... Jeg sa til han i går at jeg ville bli bedre kjent først før vi overnatter igjen og sånn, men han forstod da ikke hvorfor jeg ikke ville overnatte og han sier selv da at det er jeg som ikke er interessert i å bli kjent.. Jeg vil ikke "skremme han bort" heller, for som sagt så er jeg jo langt i fra sikker selv på om jeg ønsker noe seriøst. Men mener at jeg ikke kan finne ut av det før vi møtes og snakker sammen og blir kjent. Lenke til kommentar
chrissur Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Slik som jeg ser det har du to alternativ: nr.1 kreve at dere blir bedre kjent på andre arenaer selv om dette risikerer at du skremmer han vekk eller nr.2 fortsette forholdet slik det er nå i hans regi uten å bli bedre kjent på den måten du vil. men dette er vanskelige valg som vi ikke kan hjelpe deg med, jeg har i alle fall forsøkt å gi deg min vinkling på saken men valget er fullt og helt ditt. mvh christoffer Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Slik som jeg ser det har du to alternativ: nr.1 kreve at dere blir bedre kjent på andre arenaer selv om dette risikerer at du skremmer han vekk eller nr.2 fortsette forholdet slik det er nå i hans regi uten å bli bedre kjent på den måten du vil. men dette er vanskelige valg som vi ikke kan hjelpe deg med, jeg har i alle fall forsøkt å gi deg min vinkling på saken men valget er fullt og helt ditt. mvh christoffer Takk for godt svar! Ja, dette er vanskelig.. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Høres ut som at dere er fuckings good friends bare, han er mer interessert i netflix and chill, mens du er mer interessert i bli kjent først, noe som er helt klart forstålig, jeg er enig med deg i denne saken og du burde kreve at dere møtes edru neste gang, for at det skal skje, så må DU invitere han til deg feks i en edru setting, spis middag, prate osv, tupp han på dør og gjør det et par ganger til før du sprer beina. Da får du det som du vil, mulig han ikke liker det, men da er han heller ikke verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå