wrc Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 problemer med å slette index dat fil ! er det noen som kan forklare hvordan/ får feilmeld. brukes av win. kan ikke slettes .win xp home Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Start maskinen på nytt og start den i sikkerhets modus.. med komando linjen tror det er nr 2 (?) Dataen starter da opp med dos vinduet her skriver du Gå helt ut i c:\ ved å skrive cd\ Skriv så index.dat /s du vil da slette alle index.dat filene du har.. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 problemer med å slette index dat fil !er det noen som kan forklare hvordan/ får feilmeld. brukes av win. kan ikke slettes .win xp home Tror dette er da en fil som windows xp trenger som index til noe.. men hvilken mappe står den i..??? Vis helst slik utførelse: -my computer -c:\programfiles - ???? Da er det lett å forstå så kan jeg sjekke det når jeg kommer hjem... er det Index.dat?? Svarer igjen når jeg kommer meg hjem fra drittskolen her!! 2 timer igjen!! Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Start maskinen på nytt og start den i sikkerhets modus.. med komando linjen tror det er nr 2 (?) Dataen starter da opp med dos vinduet her skriver du Gå helt ut i c:\ ved å skrive cd\ Skriv så index.dat /s du vil da slette alle index.dat filene du har.. Man skal være forsiktig med å slette .dat filer siden windows avogtil kanskje har bruk for de da.. DOH??? Lenke til kommentar
wrc Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 glemte å fortelle filen er i web client phublisher/midlertidige filer!! diskopprydning nekter å slette den! Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er det farlig om du lar den stå der eller? Lenke til kommentar
wrc Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 sikkert ikke men veldig irriterende/ ingen som vet hvordan jeg blir kvitt den?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Feilpostet, hører hjemme under programvare. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg