Skogslik Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Noen som har peiling på om det er mulig å kjøpt bokser med dette noen plass? Lenke til kommentar
chrissur Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Har de ikke noe lignende i kakeavdelingen på de fleste matbutikker? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Storcash Var faktisk inne på en Storcash sist uke å så litt, men kan ikke si jeg fant noe. Selger dem store bokser? Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Storcash Var faktisk inne på en Storcash sist uke å så litt, men kan ikke si jeg fant noe. Selger dem store bokser? Ei veninne av meg kjøpte 1kg jordbærstrø i pose der, akkurat likt som det vi har i fornøyelsesparken jeg jobber i (vi putter det oppi bokser som er brukt til annet godteri). 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Ah, høres jo perfekt ut. Skal spørre der neste gang jeg tar turen. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå