Paal Martin Hansen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Crooks Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Rett og slett herlig konsertbilde. Et kutt og en oppretting i bånn så ramma går kant i kant med linjene vil gi en roligere og ryddigere kant som vil høyne bildet noe. Roar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Et råmorsomt konsert foto! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Knallbra konsertbilde som fremhever energien i musikken. Dette har du grepet på:-) Lenke til kommentar
Paal Martin Hansen Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Rett og slett herlig konsertbilde. Et kutt og en oppretting i bånn så ramma går kant i kant med linjene vil gi en roligere og ryddigere kant som vil høyne bildet noe. Roar Takk for det Roar! Jeg prøvde men synes det ble noe rart! Kan det være fordi jeg har tatt det fra en vinkel og ikke rett på? Lenke til kommentar
Paal Martin Hansen Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Et råmorsomt konsert foto! Tusen hjertelig Emil! Lenke til kommentar
Paal Martin Hansen Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Knallbra konsertbilde som fremhever energien i musikken. Dette har du grepet på:-) Det var hyggelig å høre Pentaxen! Artig at du har tatt en titt på flere av bildene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg