Thanatos Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hei! Skal oppdatere drivere, har oppdaget at desert combat er ustabilt, så jeg satser på at det fikser det. Men hvor finner jeg noen gode drivere til Sapphire Radeon 9500 Atlantis PRO hen? Har bare driverne som fulgte med CD'en fra før... På forhånd takk.. Endret 12. november 2003 av Thanatos Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Siden det er Sapphire kort, er det ikke fra sapphiretech jeg skal laste ned fra? Har hørt om omega drivere? er det å anbefale? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bare bruk de på ati-siden du. Omega funker også fint. Ta et lite søk på forumet så finner du masse om de. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Siden det er Sapphire kort, er det ikke fra sapphiretech jeg skal laste ned fra? Har hørt om omega drivere? er det å anbefale? Trenger da ikke være et Sapphire kort. Catalyst er felles for alle ATI kort som er i Radeon serien. Om 3.9 funker dårlig så last ned Catalyst 3.7. Men de finner du nok ikke der. Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Søker du etter 3.7 på ati.com så finner du den.. :] Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Har lastet ned 3.9 og den funker fett. Den skulle funke også fordi den tok så lang tid å laste ned... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har lastet ned 3.9 og den funker fett. Den skulle funke også fordi den tok så lang tid å laste ned... ISDN? Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Edit Glem det Endret 13. november 2003 av KongJudas Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Har lastet ned 3.9 og den funker fett. Den skulle funke også fordi den tok så lang tid å laste ned... ISDN? jepp, isdn roxxx! Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har lastet ned 3.9 og den funker fett. Den skulle funke også fordi den tok så lang tid å laste ned... ISDN? jepp, isdn roxxx! :-) Ehh,nix. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei! Skal oppdatere drivere, har oppdaget at desert combat er ustabilt, så jeg satser på at det fikser det. Men hvor finner jeg noen gode drivere til Sapphire Radeon 9500 Atlantis PRO hen? Har bare driverne som fulgte med CD'en fra før... På forhånd takk.. Nå er jo desert combat ustabilt til de fleste da, ettersom det er en MOD til BF, tror ikke oppdaterte driver har så mye å si, men hva vet jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå