Dufen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2015 av Dufen Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Clickbait, ja. Journalister velger ikke selv hva de skal gjøre, de har en sjef som alle andre som bestemmer hva avisen skal trykke og jobbe med. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Er man en ukritisk avis så kan man skrive ukritiske artikler. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Tror seksjonen "Rampelys" har frikort når det kommer til bullshit. Beste er vel å droppe alle tabloider og ikke minst nettavisen som er en versting. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Kanskje Åndenes makt simpelthen får den omtalen de selv betaler for? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Det var en kveld jeg skrudde på en TV, og "alle" programmene var av typen åndenes makt. Det var Psychic Matchmaker, Medium in California (husker ikke helt byen, men det var om ei blond dame som var med sønnen på treningssenter. Både der og andre steder hun går, får hun beskjed fra ånder om hvem som nylig har mistet noen som stod dem nær, og "budskap" fra vedkommende avdøde slektning). Slike programmer burde jeg ikke se på, men jeg så et program om dette mediumet for å se hvordan det var... De nyere realityseriene som "Geordie shore" og Jersey shore dro slett ikke opp inntrykket. Man sitter jo igjen med inntrykket av at noen prøver å fylle seerne med mest mulig søppel. "Psychic matchmaker" så jeg ikke på, men det var tydeligvis ei dame med et veldig intenst blikk og en dramatisk framtoning som holder deltakerne i hendene mens hun "leser" dem og hvem de bør ha som livsledsagere... Huff. Definitivt skremmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå