Roar Kneppen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Gråspurv og grønnfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Godt at du viser "medmenneskelighet" overfor fuglene med å sette ut fuglebøtte med frø, og så får en jo muligheten til både å betrakte og fotografere disse hyggelige skapningene. Fine bilder alle tre, men synes aller mest om V3 her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Meget severdige og fine bilder alle tre......i beste "Kneppen-stil" Mvh. Rolf Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg kom kun på et type fugl da jeg så dette: Gullspurv ; ), tror jeg det er noe som heter. Likte spesielt godt uttrykket til nr 3. En liten luring, tror jeg : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Du har tilført dem form for personlighet, på måten du presenterer disse små krabatene. Meget uttrykksfulle positurer. V1 og V3 veldig bra. og "talende". Lenke til kommentar
okjo Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Rene idyllen i V1..det skal ikke så mye til før de der knuffer, i V2/V3 har de matfatet for seg selv uten at de ser noe blidere ut for det. Enig med Rolf..og de andre. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Det ser ut til det er mat nok her ja, Meget godt tatt. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg